zondag 4 augustus 2013

Mac So Supreme lipstick playtime

MAC So Supreme sheen supreme lipstick Playtime


















De Sheen Supreme lipsticks van MAC zijn superglanzende lipsticks met een flinke pigmentatie die aanvoelen als een lippenbalsem. De lichtgewicht formule hydrateert, verkwikt, geeft een prachtige glans en is verkrijgbaar in 6 kleuren. Daarnaast is er ook een supreme lipglass in klikpen, ik ben gek op gloss maar groot nadeel van dit type verpakking vind ik dat je nooit ziet hoeveel er nog in de verpakking zit. Zo heb ik eens meegemaakt dat ik tweemaal misgreep met concealers die in een dergelijke doseerverpakking zaten, dus de gloss sla ik even over.

De lipstick laat zich moeiteloos aanbrengen en ruikt lichtjes naar vanille. Je kan zelf de intensiteit van de kleur aanpassen, op de eerste foto heb ik de lipstick lichtjes aagebracht en met mijn vingertoppen wat vervaagd, op de tweede foto zie je de sheen supreme in playtime in full color.

applied lightly

applied heavily 


De sheen supreme blijft niet zo lang zitten als een 'gewone' lipstick maar je lippen blijven wel heel lang lekker zacht aanvoelen door de romige lipstick die neigt naar een balm. De sheen supreme zal binnenkort verkrijgbaar zijn in de kleuren: Candy apple (warm steenrood), Gotta dash (peach) , Playtime (roze) , Pleasurefruit (fuchsia), Pret a pretty (roze/nude) & Sweet grenadine (oranje). Vooral de peachkleurige Gotta dash en het dieproze Pleasurefruit lijken me ook erg mooi. Voor de zomermaanden vind ik dit een heel fijn product, wel flink kleur maar ook verzorging voor de lippen. Deze lipsticks zijn nu verkrijgbaar via Mac cosmetics

MAC So Supreme sheen supreme lipstick Playtime



Follow on Bloglovin