donderdag 15 augustus 2013

L'Occitane Verbena

L'Occitane Verbena eau de toilette & fresh shower gel


















L'Occitane Verbena of Verveine eau de toilette is één van de L'Occitane bestsellers. De frisse verbena is in deze geur in het het gezelschap van geranium en citroenkruid, wat een verkwikkende frisse geur oplevert. Ik ben groot fan van de bodyproducten en de geur, ik spray deze zelfs af en toe gewoon om me heen op warme dagen, gewoon even lekker verfrissend. Nu is er ook een heerlijke Verbena fresh shower gel verkrijgbaar met verkwikkende kleine balletjes die smelten op de huid zodra je de gel inmasseert. Husband heeft de fles ook al ontdekt...Ik moet snel een backup gaan halen.... (de prijs valt ook goed mee, €13,50 voor een flacon van 200 ml, perfect voor mee op vakantie!) Ik ben in de zomermaanden niet zo van het badderen maar er is nu ook Verbena badzout verkrijgbaar voor de liefhebber.


















Naast de klassieke Verbena is er ook een Verbena Citrus en een nieuwe aanwinst, de Verbena Mint. De citrus heb ik in een 20ml (van een aantal jaar terug) en die is ook hervulbaar dus desgewenst kan ik die altijd navullen. De citrus gaat in de zomermaanden altijd mee in de handtas (de geur is ook erg lekker in een benauwde auto tijdens een lange autorit) Naast Verbena uit de provence bevat deze geur ook pompelmoes en citroen uit Italië. De mediterrannee gevangen in een frisse citrusgeur, hoe zalig!

Nieuwe L'Occitane Verveine producten
















Verbena mint heb ik helaas nog niet geroken maar volgens mij is het een mojito in een flesje, citrus en munt gaan uitstekend samen dus ik moet deze geur snel gaan ontdekken. Naast een 100ml eau de toilette zijn er ook een verkoelende body ice gel en exfoliating showe gel van de Verbena mint verkrijgbaar.


















Verbena Mint en Verbena Citrus zijn wel beperkt verkrijgbaar dus niet te lang wachten. Daarnaast zijn veel Verbena producten in reisformaat verkrijgbaar en zijn er nu wel hele leuke reissetjes verkrijgbaar. Nog één tip dan, de Body Ice gel van de verbena sorbet van vorig jaar is nu met 40% korting verkrijgbaar in de online shop. Deze heerlijke lichte gel is gebaseerd op de ijssorbets van de verbena bladeren die ze in de provence maken. Munt, citrus en natuurlijk verbena zorgen voor directe verfrissing en de frisse gel/fluide is nog lekker hydraterend ook. Check L'Occitane online voor alle producten van Verbena en natuurlijk de sale ;)