donderdag 8 augustus 2013

Kérastase Soleil aftersun haircare

Kérastase Soleil aftersun voor het haar


Na een dag zonnen heeft niet alleen je huid behoefte aan herstellende en hydraterende verzorging, ook je haar ziet af in de volle zon. Met deze twee aftersun producten voor het haar maak je je haren weer helemaal happy na een dag zon. Het Kérastase Soleil masque UV défense active after sun masker herstelt je haar na een dag zonnen en hydrateert het haar intensief. Tevens beschermt het masker tegen de schadelijke invloeden van zon, zout zeewater en chloor.

Het Kérastase sérum apres soleil is een speciaal aftersun serum voor gekleurd haar dat je haar verzorgt na het zonnen en je haar voorziet van glans en handelbaarheid. De geur van de producten is fruitig maar niet mierzoet, de geur van het masker doet me nog het meest denken aan mango en het serum aan watermeloen.


Het masker breng je aan op handdoekdroog haar (zorg ervoor dat je haar niet kletsnat is als je een masker of conditioner aanbrengt want dan kan het product niet optimaal zijn werk doen) en laat je 5 minuutjes zitten. Spoel zorgvuldig uit en je gestresste haar is weer zacht soepel en glanzend, ik heb het ook een keer lekker 10 minuutjes laten zitten (ik doe altijd eerst mijn haar en ga dan scrubben en mijn benen scheren). Dit is echt een heerlijk masker om je haar even een boost te geven. 

Eenmaal uit de douche breng ik het serum aan op de lengtes van mijn haar voor extra definitie en verzorging, het aftersun serum is ook fijn voor mijn krullen want het ultralichte serum verzwaart mijn haar niet.

Deze producten zijn verkrijgbaar bij de Kérastase kapper, ik heb een hele fijne Kérastase kapper die ook een heerlijke hoofdmassage geeft en de producten met veel zorg uitlegt en aanbrengt. Ik leer elke keer wel iets en mijn haar is er erg blij mee. Helaas kan de kapper niet mee op vakantie maar deze producten kunnen dat wel ;).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)