donderdag 11 juli 2013

Summer newsflash & fall preview

Summer beauty & Fall 2013 preview 

















Tijd voor een zomerse update. Het voelt nu echt wel als zomer (een bewolkte dag als deze mag best want ik schrik er toch van hoeveel mensen vergeten goed te smeren, foei! Nu kunnen al die mishandelde velletjes even bijkomen van al het UV geweld.) Er zijn veel mooie zomerse kleurtjes en geurtjes om het zomergevoel en je gebronsde ( van de zon of uit een flesje/tube) velletje mooi te benadrukken. Uiteraard horen daar ook een paar leuke accessoires bij en een leuke nieuwe strandtas ;)

Maar ook al is het nu echt zomer, in de beauty en fashionwereld wordt ook al vooruitgekeken naar de herfst, nu hoop ik dat het echte herfstweer nog heeeel lang op zicht laat wachten maar van sommige herfstcollecties word ik toch wel heel erg vrolijk. De meeste herfstcollecties zullen zo rond eind Augustus verkrijgbaar zijn. (handig ik ben 31 Augustus jarig ;)

Marc Jacobs Honey 

De Waterproof make-up van Make Up For Ever is nu
verkrijgbaar in mooie flashy zomerse kleuren 


Especially Escada Elixir is romantisch als een weelderige
 rozentuin in de avond.

Ice Watch Sunshine collectie 

Leuke armcandy van Be by Magali Pinchasi

Nagellakjes uit de Cabana Club &
Watercolor nail zomercollecties van Kardashian Beauty 

Anny Enjoying the Waves- Miami surfer
girls zomercollectie @ Douglas 

Juweeltjes van geurplezier, Bvlgari Mon Jasmin Noir L'eau Exquise
Jewel Charm tasverstuiver 25ml en delicate perfumed body mist.

Loewe Agua de Loewe Cala d'Or Mediterrane
zomer gevangen in een heerlijk frisse geur. 

L'Occitane heeft weer heerlijke nieuwe producten aan het
Verbena gamma toegevoegd. Aanraders: de shower gel
en eau de toilette Verveine menthe.

Professionele penselen van Pupa 

Zomerse accessoires van het fabulous Kitsch Kitchen mijn
boodschappen/strandtas is ruim 10 (!) jaar meegegaan maar is nu
echt aan vervanging toe wat leid tot serieuze keuzestress want alle
tassen van Kitsch Kitchen zijn enorm leuk! 

Nieuwe Bourjois Lipsticks: Rouge edition shine 

Mac Tropical Taboo collectie brengt je in tropische sferen, dit zijn
mijn favorites uit de collectie. 

Mijn favoriete selftanners, Clarins eau lactée auto bronzante
breng je aan met een wattenschijfje en de Dr Dennis Gross
glow pad is klaar voor gebruik. 

Rococo zomercollectie 

Wella Sun is heerlijk voor mee op vakantie of  na een dagje zonnen.

Chrome Summer is een heerlijke frisse herengeur, ik ben
al jaren fan van Chrome en deze frisse herengeur is zalig.






















Lolita Lempicka Elle L'aime verkrijgbaar vanaf medio
September. Vooruit een tipje van de sluier, denk
pina colada en meringue pie.....


Swarovski Secret Treasures voor herfst/winter collectie, dit is een
greep uit mijn favorieten van deze prachtige collectie. Maar deze
staan bovenaan mijn verlanglijstje. 


Babor Delicious Secrets collection fall 2013 (die lipgloss en bruine
eyeliner love it!)

Alessandro En Vogue fall collection

OPI San Francisco fall 2013 collection