woensdag 31 juli 2013

Cenzaa plump it up lipcare

Cenzaa Age repair plump it up lipcare



















Cenzaa is een merk van Nederlandse bodem dat ik pas vrij recent ontdekt heb. Cenzaa draait om huidverbetering in combinatie met wellness. Cenzaa is verkrijgbaar bij schoonheidssalons waar je je heerlijk met de producten van Cenzaa kan laten vertroetelen om daarna thuis zelf verder aan je huidconditie te werken met de producten.

Sporten vind ik niks, maar met Cenzaa producten werk je toch aan je conditie, je huidconditie weliswaar, maar dat is met de heerlijke texturen allesbehalve vervelend. Ik heb de Age repair plump it up lipcare voor de lippen geprobeerd. Deze lipbalm werkt op drie fronten, deze balm verzorgt, is anti-ageing en zorgt voor vollere lippen.

De lipbalm bevat het speciale PCN2© complex, een vitaminecocktail voor je huid die zorgt voor volle lippen, een geaccentueerde lipcontour, hydratatie en herstel, vermindering van rimpeltjes en een bevordering van de aanmaak van collageen. Dat is nog eens multitasken nietwaar? Droge lippen zitten doorgaans vol fijne lijntjes, door de lippen intensief te hydrateren worden deze lijntjes opgevuld en zien de lippen er voller uit.

Ik heb geen klagen wat mijn mond betreft, mijn lippen zijn vol en stevig maar hebben ook de nodige aandacht en verzorging nodig want met zulke blikvangers vallen oneffenheden sneller op, zeker met een gezellig kleurtje lipstick. De lipbalm ruikt naar honing en is totaal niet plakkerig, de balsem legt een dun laagje op de lippen wat ze heel zacht maakt. De balsem tintelt niet maar lijkt warm te worden op mijn lippen, heel erg apart. Ik heb een hekel aan glossjes en balms die prikken maar dit voelt op een vreemde manier heel aangenaam. Als de balm van mijn lippen verdwenen is na een tijdje (afhankelijk van wat je eet/drinkt toch met gemak 1,5 uur) zijn mijn lippen mooi glad en zacht. Ik kan je helaas niets vertellen over de anti ageing werking en het vullende effect is op mijn lippen ook niet heel erg van toepassing, maar deze lipbalm is fijn in gebruik en smaakt naar meer. De plump it up lipcare bevat 15ml, mag meerdere malen per dag worden aangebracht en kost 12,50.

Cenzaa Age repair plump it up lipcare


Cenzaa Age repair plump it up lipcare


Ik heb ook een paar fijne samples gekregen om eens te proberen, bij de Cenzaa salon vullen ze indien gewenst een klein potje met het product wat je graag wil proberen. Ik ga nog even verder met mijn Cenzaa ontdekkingstocht. Ben je ook nieuwsgierig geworden? Check www.cenzaa.nl voor meer info over de producten, de heerlijke behandelingen en adressen van salons in de buurt.

Cenzaa samples