vrijdag 28 juni 2013

OPI Bond Girls: Jinx & Tiffany Case

OPI Jinx & Tiffany Case


















Mijn naam is Crystal en ik ben OPI verslaafd..... ik kon ze gewoon echt niet weerstaan deze liquid sand Bond girl lakken. Na de succesvolle 007 Skyfall collectie voor de feestdagen van 2012 lanceerde OPI begin deze maand de Bond girls collectie. Zes nagellakjes gebaseerd op 6 legendarische Bond girls, mijn favorieten zijn zoals je ziet de koraalkleurige Jinx en de hemelsblauwe Tiffany Case.

Beide liquid sands lakken snel en makkelijk en hebben een matte maar, letterlijk en figuurlijk, schitterende finish door de shimmers in de lak. Dit zijn twee laagjes van beide lakjes, van Jinx heb ik ook een foto met topcoat gemaakt. Liquid sands verwijder ik net als glitterlak, ik knip een demak'up wattenschijfje in 6 stukjes en leg dan op enkele nagels een stukje met wat OPI remover. Daaromheen wikkel ik een klein stukje aluminiumfolie (6x6cm is wel genoeg)en laat dat 5-10 minuutjes zitten, dan haal je de lak er moeiteloos af. Ik doe maar enkele nagels per keer want ik vind het wel fijn om toch een hand vrij te hebben. Ik ben mega ongeduldig dus ga altijd wel iets tussendoor doen en dan is het toch handig als je, al is het maar met één hand, kan typen of zappen op tv.

OPI Bond girls Tiffany Case

OPI Bond Girls liquid sand Tiffany Case swatch 



OPI Bond Girls Jinx


OPI Bond Girls Jinx swatch 


En last but definitely not least: Jinx met topcoat

OPI Bond girls Jinx with topcoat