zaterdag 22 juni 2013

Nailpolish Deluxe: a Rococo introduction

Rococo Molten Lava & Trash crème



















Nederland is weer een nagellakmerk rijker en wat voor eentje! Rococo is een merk dat is opgericht door de zusjes Ange & Vernice die ruim 15 jaar in de nailbusiness werkzaam zijn. In Rococo kunnen zowel hun creativiteit als kennis over nagelverzorging kwijt en dat merk je aan de kwalitieit van de lakken. De lak vloeit mooi uit over de nagel en heeft een mooie glanzende finish en de kleuren? Fabulous my dear!

Rococo nagellakjes hebben een prachtige verpakking 


















De verpakking is al helemaal geweldig! Misschien heb je op mijn andere blog gelezen over mijn ervaring bij Ladurée (ik wou zo graag zo'n doosje macarons hebben eigenlijk alleen voor het doosje en achteraf bleken de macarons ook erg tegen te vallen, maar ik heb zo'n Ladurée doosje haha) maar trust me, de inhoud van deze prachtige doosjes is fabulous!

De lakken zelf hebben een hoge kwaliteit en uitstekende pigmentatie. Beide lakken waren moeiteloos aan te brengen. Molten Lava is een prachtige gouden shimmer en Trash crème is de perfecte combi tussen rood en roze, laat ik het op frambozenrood houden.

Rococo Molten Lava 


Rococo Molten Lava

















Rococo Trash crème 


Rococo Trash crème


















Binnenkort komt er een nieuwe collectie uit, hier vast een sneak peek, vooral Kitsch en Bombshell vind ik veelbelovend. Andere kleuren van Rococo die al op mijn wishlist staan zijn Mistress, T Cup en Lan Nude 6.0. Rococo is verkrijgbaar via importeur Beauty Moods en de Bijenkorf voor €16,00 per nagellak. Zeker geen budget maar er zit wel 14 ml in een flesje (ter vergelijking: Lancôme 6 ml €17,50, Estée 9ml €21,00 en MAC 10ml €15,00).

Rococo summer 2013 L_R
Bombshell, Flashback, Flower Child, Kitsch