maandag 24 juni 2013

Lancôme Vernis & Rouge in love

Lancôme Vernis in Love & Rouge in Love 


















Deze Rouge in Love lipsticks en nagellakjes zijn alweer 2 jaar verkrijgbaar volgens mij, maar sinds ik wat vaker uit mijn beide en nude comfort zone stap is er een wereld van roze en rood voor mij opengegaan. Ik moet toegeven dat rood me nog steeds een klein beetje afschrikt maar ik begin er langzaam aan te wennen.

Lancôme Rouge in Love
Fall in rose 343B & 183N Be my date!



















De Rouge in Love lipsticks hebben een hele lichte textuur, je voelt ze bijna niet zitten en na een tijdje vergeet je ze zelfs, het is mij een paar keer gebeurt dat ik dacht 'oei even bijwerken' omdat je de lipsticks niet voelt zitten maar toen bleek deze gewoon nog braaf op zijn plek te zitten. Fall in Rose is een heerlijke candy pink en Be my date! is een classy dieprode kleur.

Andere kleurtjes die ik ook erg mooi vind zijn Beige Dentelle, Rose in Love en Rose Boudoir.

Lancôme rouge in Love 343B

Lancôme Fall in Rose lipstick 

Lancôme Rouge in Love 183N


Lancôme Vernis in Love 165N & 345B


















Lancôme Vernis in Love is collectie van uiteenlopende kleurtjes nagellak in leuke 6 ml flesjes. Hoewel de inhoud naar de 'mini'size neigt is de brush gewoon fullsize en met het platte brede kwastje breng je de lak in 3 snelle bewegingen aan. Beide lakjes brachten moeiteloos aan, zijn vrijwel dekked in 1 laagje (maar uit gewoonte breng ik er 2 aan) en hebben een prachtige glanzende finish.

Het kleurengamma gaat van roze en frambozenrood zoals je hier ziet tot metallic zwart en aquablauw. Op mijn wishlist staan nog Gris Angora en Jolie Rosalie. De lakjes kosten €17,50 per stuk, best pittig voor een 6 ml lakje, maar dat zal de ware Lancôme fan niet weerhouden om deze leuke lakjes aan te schaffen. Ik ben best heel veeleisend qua nagellak, maar de kwaliteit van deze Lancôme nagellak is echt heel fijn.

Lancôme Vernis in Love 165N Very in Love 

Lancôme Vernis in Love 165N Very in Love 



 Lancôme Vernis in Love 345B Rose Bonheur

 Lancôme Vernis in Love 345B Rose Bonheur

 Lancôme Vernis in Love 345B Rose Bonheur