donderdag 6 juni 2013

Lancaster Sun sport Dry touch gel spf 20

Lancaster Sun Sport Dry touch gel spf 20


















Op hele warme dagen heb ik altijd een vrij gênant beautyprobleem, ik de rode wangen kan ik mee leven maar ik transpireer altijd in mijn gezicht, vooral langs mijn neus, not pretty. Lastig dus aangezien veel producten voor in de zon vrij vol zijn waardoor het binnen no-time van mijn gezicht af druipt en dan heeft die SPF ook weinig nut.

Ik ben Lancaster dan ook eeuwig dankbaar voor de Sun sport Dry touch gel met SPF 20. Deze lichtgewicht formule trekt snel in, is absoluut niet vet en bij temperaturen rond de 30 graden celcius moet ik uiteraard nog vaak smeren, maar het is scheelt enorm.

Deze perzikkleurige gel (dat zie je overigens niet op de huid terug) is water en transpiratiebestendig, trekt snel in, is niet plakkerig en beschermt tegen UVA?UVB en infrarood straling. Deze frisse gel is ook fijn voor de heren aangezien die een te vette crème niet altijd kunnen waarderen.

De tube met fijn pompje bevat 75 ml en is geschikt voor gezicht en lichaam en de gel heeft de kenmerkende geur van Lancaster zonneproducten, ik ben altijd meteen in vakantiestemming als ik die geur ruik, heerlijk!








De perzikkleurige gel...

...Smeert prima uit...

...trekt snel in en heeft een matte finish. 
Lancaster Sun sport