zaterdag 15 juni 2013

Bourjois Sixties remix

Bourjois Sixties Remix 


















De Bourjois Sixties remix collectie voor de lente is een lekker vrolijke collectie van pastels en zachte tinten maar je geeft die popperige look een gevaarlijk randje door te spelen met de té leuke fake tattoo's.

Bourjois eyeshadow Bleu Passé 17

Bourjois eyeshadow Bleu Passé 17


































De ogen worden voorzien van een flinke laag eyeliner met de pastelblauwe oogschaduw als fris accent. Bleu passé no 17 is een pastelblauwe shimmer oogschaduw die van zichzelf al veel kleur afgeeft maar helemaal intens wordt als je er een primer onder gebruikt (ik heb mijn Collistar eye primer gebruikt voor de foto). Nu is pastelblauw een van mijn favoriete kleuren, dus onwijs jammer dat dat nou net (samen met zilvergrijs) de kleur is waar mijn gezicht enorm flets van wordt. Op onderstaande foto heb ik de kleur als accent aangebracht, zonder primer.




















Ik ga het later in de zomer nog eens proberen als er wat meer kleur op mijn gezicht zit maar nu trekt het ijzige blauw echt alle kleur uit mijn gezicht. Ik baal echt want ik vind de kleur echt onwijs mooi. Denk dat dit meer een kleur is voor blondines en redheads met een mooi porseleinen huidje.

Bourjois Spring 2013 Rouge Edition Corail en vogue 19


















De lipsticks uit de collectie zijn zacht en perfect voor de typische pale lips uit de jaren '60. Rouge Edition 19 Corail en Vogue is een cremige pastel peach met mooie glans. Aangezien mijn lippen vrij donker zijn moet de lipstick echt wel zn best doen om goed tot zn recht te komen, maar deze kleur is een aanwinst voor liefhebsters van peachy lips. Ik ga vandaag even experimenteren met een laagje foundation of BB cream als basis, kijken hoe dat uitpakt, ik houd je op de hoogte ;)

Bourjois Sixties remix swatches L-R
Bleu passé eyeshadow 17 + primer, bleu passé solo &
Rouge edition 19 corail en vogue


Voor de nagels is er knalgeel, fris koraal of pastel blauw. Als tegenhanger van al dat zoete pastel zijn er 4 setjes Faux & Fabulous tattoos. Vier setjes met verschillende motiefjes fake tattoo's. Het is hetzelfde principe als de plaatjes die vroeger bij de kauwgom zaten. Knip het gewenste plaatje uit, haal de folie er vanaf en plaats het plaatje op de gewenste plek. Maak nu het papier nat met een nat washandje en haal voorzichtig het papiertje eraf. De tattoo blijft ca 2 dagen zitten ondanks smeren met een spf, scrubben en douchen. Als je 'm na een dag al beu bent kan je een waterproof make-up remover gebruiken om de tattoo te verwijderen. De démaquillant yeux van bourjois is heel erg fijn.


Bourjois Sixties Remix spring look display