vrijdag 14 juni 2013

Filorga Optim-Eyes³ eye contour crème

Filorga Optim-eyes³ 


















Filorga Optim-eyes eye contour is een verzorgende crème voor onder de ogen die tegen rimpels, donkere kringen en wallen werkt. Deze luchtige crème werkt op 3 fronten zodat de huid rondom je ogen strakker en jeugdiger toont.

De crème werkt tegen rimpels door het huidweefsel te verstevigen en rimpels glad te strijken. Donkere kringen worden minder zichtbaar door de afbraak en afvoer van pigmentresten die de donkere kringen veroorzaken en wallen slinken door een cocktail van 3 actieve bestanddelen. Deze bestanddelen bevorderen de doorstroming in bloed en lymfevaten.

De Verpakking is high tech, draai en het pompje komt tevoorschijn. Handig voor op reis want je pomp kan dus niet gaan lekken als deze ergens klem zit.

Filorga Optim-eyes³ 
De crème heeft een luchtige textuur en laat zich makkelijk over de huid verdelen waarna de crème snel in de huid trekt. De crème heeft voor mijn gevoel wel een licht aanspannend effect waardoor de oogcontour strakker toont. Nu is er bij mij (nog) niet heel veel te liften maar het kan een pré zijn als je dat wel graag hebt. De crème ruikt zacht en plantaardig en voelt fris aan op de huid. Toen mijn pompje leeg was vond ik niet dat de lijntjes rond mijn ogen minder waren.

Voor mijn wallen en kringen was het frisse gevoel wel aangenaam, maar na een nacht slecht slapen kan deze crème mij niet redden (nu slaap ik soms wel echt heeeel erg slecht, dus ben misschien een speciaal geval) pluspunt vond ik wel de frisse snel intrekkende textuur die een fijne basis is voor je concealer. Sommige te vette oogcrèmes gaan niet samen met je vloeibare concealer en bij deze crème was dat geen probleem. Mijn eindoordeel? Deze Filorga oogcrème haalt het niet bij mijn favorieten Caudalie Vinexpert eye serum en de klassieke rème de la mer, maar ik vind deze wel veel fijner dan de Estée Lauder Revitalize supreme eye. Filorga is verkrijgbaar bij ICI Paris XL.