maandag 27 mei 2013

Pupa City Safari

Pupa City Safari 


















De Pupa look voor deze zomer is iets heel anders dan ik eigenlijk van Pupa gewend ben, voorheen zag je in de zomermaanden veel zandkleuren en mooie blauwe tinten. Nu is het goud, brons en electric blue. Het palet komt wel een beetje overheen maar dit is ook een hele toffe benadering van een zomerse look. Voorgaande jaren was het vaak ook een Tropische bestemming waarop de zomercollectie was gebaseerd, ditmaal is het een zinderende zomer in de stad die Pupa's make up artist Giorgio inspireerde tot het creëeren van deze look.


















Mooie metallics in grijs, brons en goud met als accenkleur electric blue stralen inderdaad wel een beetje het gevoel uit van een enorm hete dag als je midden in een grote stad vertoeft. Doet me een beetje denken aan een aflevering van Sex & The City waarin iedereen in het bruisende maar zomers niet altijd even aangename New York verkoeling zoekt.

Of jij de zomer doorbrengt in een warme stad of op een lekker strand, de zomermake-up va Pupa City Safari is in ieder geval hitte proof. De look bestaat uit 4 lipglossjes, 2 oogpotloden en een kohl eyeliner, 4 mooie cream eyeshadows en 6 nagellakjes. Ik heb enkele producten uit de look waar ik heel blij van wordt. Een gouden basis met de mooie blauwe cream eyeshadow als blikvanger. Kijk je even mee?

Pupa Cream eyeshadows 001 City Safari gold &
002 City safari blue

















Pupa City Safari cream eyeshadow brush



















De cream eyeshadows hebben een heerlijke textuur en het penseeltje wat erbij zit is van goede kwaliteit en werkt heel fijn om de kleuren aan te brengen. Hieronder zie je de kleurtjes afzonderlijk aangebracht. Zal binnenkort een look met beide kleuren op facebook plaatsen. De cream eyeshadow blijft ook prima zitten, ik vrees dat ik ook voor de khaki ga zwichten...

Pupa cream eyeshadow 001City Safari Gold

Pupa cream eyeshadow 002 City Safari blue

Pupa cream eyeshadow 002 City Safari blue























































De nagellak en lipgloss zijn ook prachtig! De gouden nagellak is gewoon super voor handen én voeten en de honingkleurige gloss is transparant maar heeft een prachtige shimmer. De gloss is wel een beetje plakkerig maar voor zoveel glans moet je iets overhebben nietwaar? Op de www.pupa.nl spotte ik trouwens ook alle nieuwe kleurtjes van de nieuwe Glossy lips gloss. De 4 glossjes uit de City Safari look zijn ook Glossy lips, maar limited editions. Zijn dat je kleuren niet? Check dan zeker het vaste assortiment Glossy lips, ik heb de 400 Golden orange illusion, 300 Very nude, 401 Lollipop orange en 204 Fuchsia potion al op mijn verlanglijst staan.

De nagellak werkt zoals ik van Pupa gewend ben heel erg fijn. De kleur dekt heel mooi en deze zonnige gouden lak zal zowel in de stad als op het strand niet misstaan. Hieronder zie je swatches van alle producten terug. Pupa City Safari is nu verkrijgbaar bij je Pupa verkooppunt, wat vind jij van deze look?

Pupa City Safari 829 Africa Gold

Lasting color 829 Africa Gold

Pupa City Safari Swatches L-R
Cream eyeshadow 002, cream eyeshadow 001 & Glossy lips
Safari 303 Golden Bronze

wearing cream eyeshadow 001 City Safari
Gold & Gloss Golden Bronze