dinsdag 28 mei 2013

LeChat Dare to Wear Nail Laquer

LeChat Dare to wear nailpolish


















Alweer even geleden was ik op de open dag van Blue Sage, een nagelstudio, groothandel en opleidingscentrum voor nagelverzorging. Bij Blue Sage wordt gewerkt met LeChat, een merk dat een enorm groot aanbod heeft in producten voor kunstnagels maar ook mooie lakken en gelpolish voor natuurlijke nagels. En dat is ook wel even een dingetje, want kiezen is zoals je weet een beetje lastig voor mij...Ik mocht van mezelf een x bedrag besteden die dag (gewoon niet meer meenemen slik...) en heb er dan ook vrij lang over gedaan voor ik mijn uiteindelijke keuze had gemaakt. Mag van geluk spreken dat ze me niet buiten hebben gezet ;)

LeChat Cuticle oils 


















Uiteindelijk ging ik naar huis met 5 mooie lakken, een nagelriemolie en een leuke set base en topcoat (daarover binnenkort meer). LeChat nagellakjes zijn van goede kwaliteit, hebben een fijn kwastje en een mooi basic flesje met een matte dop die zorgt voor lekker veel grip. Ik heb een lichte verslaving voor nagelriemolie, ook daarover moest ik hard nadenken. Ik stond enorm te twijfelen tussen de perzik, grapefruit en aardbei/kiwi, het werd uiteindelijk de frisse grapefruit. De olie van Le Chat bevat onder andere vitamine A, D en E en is wat stroperig van textuur wat mijn voorkeur heeft want ik breng meerdere malen per dag een laagje olie aan als ik achter de computer zit. Een te dunne olie zit dan over mijn hele toetsenbord wat niet de bedoeling is. Deze breng ik aan met het kwastje en de olie blijft goed zitten waar hij nodig is, op mijn nagelriemen. Na een tijdje masseer ik het product dat niet is ingetrokken in en mijn nagelriemen zijn weer blij.

Door naar de kleurtjes, mijn oog viel die dag vooral op blauw en geel zoals je ziet. Alle swatches zijn twee laagjes lak zonder topcoat. Op Angel from Above krijg ik continu complimentjes, op de foto neigt deze lak meer naar Lila maar het is een hemelsblauwe kleur met lila ondertoon, onwijs mooi. De shimmer van Mine is mine en Smokin Diva is stunning! En pastel geel kan ik simpelweg niet weerstaan....

LeChat Dare to wear Angel from above 

LeChat Dare to wear Angel from above swatch

LeChat dare to wear Golden boy-friend

LeChat dare to wear Golden boy-friend swatch

LeChat Dare to wear Happily ever after 

LeChat Dare to wear Happily ever after

LeChat Dare to wear Happily ever after swatch

LeChat Dare to wear Mine is mine 

LeChat Dare to wear Mine is mine 

LeChat Dare to wear Mine is mine swatch 

LeChat Dare to wear Smokin Diva 

LeChat Dare to wear Smokin Diva 

LeChat Dare to wear Smokin Diva 

Naast een vast assortiment lakken komen er ook regelmatig nieuwe collecties uit. Zo is onlangs de nieuwe Floral Fantasy collectie uitgekomen. Hieronder zie je een paar foto's van de nieuwe collectie, LeChat displays en het vaste assortiment kleuren, snap je mijn keuzestress? LeChat is in Nederland en Belgiƫ verkrijgbaar via Blue Sage, check de pagina verdelers op de website van Blue Sage voor verkooppunten en de webshop voor alle fijne LeChat producten.

LeChat Dare to wear Hollywood collection 

LeChat Dare to wear Carnaval collection 

LeChat Dare to wear core Bling it on

Le Chat Dare to Wear Core collection 

LeChat Core collection 

LeChat Core collection 

LeChat Floral Fantasy nailpolish collection summer 2013