vrijdag 4 februari 2011

Koh! brights collection spring 2011

Hold on tight ladies, I have some amazing pictures today. It's the new koh! brights collection (oh yes some lemmings will be born today ;) featuring 3 gorgeous green shades. Blue lagoon, groovy green and green envy are the green shades, judging from the images funky purple is a mauve with purple flash and gracious pink is a tender soft pink. This collection will be released in March, and I can't wait! Must have them all......Have a great weekend! check www.kohcosmetics.com for more information on Koh polishes and nailcare.

Hou je goed vast want ik heb spectaculaire beelden vandaag. De nieuwe Koh! brights collectie (oja er worden vandaag weer een paar lemmings geboren ;) bestaat uit 3 groene tinten, Blue lagoon, groovy green en green envy. Aan de foto te zien is Funky purple een mauve met paarse flash en gracious pink is een zachte roze tint. Deze collectie komt volgens mij uit in Maart en ik kan je zeggen dat ik niet kan wachten! Ik wil ze allemaal :) Fijn weekend!!!! check http://www.kohcosmetics.com/ voor hun mooie lakken en fijne nagelverzorging.












































(click here for swatches of green envy which was released in december in their flagshipstore in Amsterdam)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)