maandag 7 februari 2011

Essie French affair skittle swatches spring 2011

hi all! today I am not feeling to well, the flew has finally found me I guess, so I did some quick skittle swatches of Essie French affair spring 2011 (which I LOVELOVELOVE) , hope to have complete swatches soon (when I feel better ;) they are in direct sunlight and shade, all polishes are 2 coats.

Allo allo, vandaag voel ik me niet zo fantastisch, de griep heeft me eindelijk gevonden denk ik....dus hou ik het vandaag bij een paar skittle swatches van de lentecollectie French affair van Essie (die ik echt helemaal geweldig vind!!!) hopelijk heb ik snel volledige swatches, ik ga weer aan de slag zodra ik opgeknapt ben ;) Ze zijn gemaakt in direct zonlicht en schaduw. Alle lakken zijn dekkend in 2 laagjes.

coat azure, french affair, nice is nice, topless&barefoot


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)