maandag 18 oktober 2010

reader request: Koh meditate!

Goodmorning all! I got a request from the lovely Helena from all about my nails to swatch Koh Meditate! I had a little nail breaking accident last week, so I used my right hand to swatch and as the pics will tell, this is not my finest work (somehow I am not able to control the camera with my left hand despite the fact that I write with my left hand....weird....) anyway let's go see the swatches! Meditate is a calming and serene green shade just like the names suggests :). 2 coats are all it takes and the polish dries fast. Better images coming soon ;)

Goedemorgen allemaal! Ik heb een verzoekje gehad van Helena van all about my nails of ik swatches wou plaatsen van Koh meditate! Nu had ik vorige week een klein incidentje en is er een flink stuk van mijn wijsvingernagel afgebroken dus heb ik mijn rechterhand gebruikt en je zal aan de foto's zien dat het niet mijn beste werk is (op de een of andere manier kan ik met links dus geen goede foto's nemen, terwijl ik linkshandig ben...vreemd.....) Anyway, genoeg gekletst en door naar de swatches, Koh meditate! is een serene groene cremelak (zoals de naam al deed vermoeden :) , 2 laagjes zijn voldoende en de lak droogt snel. Betere foto's komen binnenkort ;)