dinsdag 19 januari 2016

Weleda Amandel lichaamsverzorging

Weleda Amandel lichaamsverzorging 

Een gevoelige huid komt steeds vaker voor en eigenlijk is dat niet zo vreemd, ook voedselallergiëen komen steeds vaker voor en hoewel ik er geen studie van maak vrees ik toch dat dat te maken heeft met onze levensstijl en wat we eten en smeren (voeding, stress, schoonmaakmiddelen, verzorgingsproducten) De nieuwe lichaamsverzorging van Weleda is een aanvulling op de succesvolle gezichtsverzorging op basis van biologische zoete amandelolie.


Synthetische ingrediënten kunnen de huid onnodig prikkelen en haar onrustig maken, daarom laat Weleda voor haar producten alle stoffen weg die de huid kunnen prikkelen. De zoete amandelolie die voor deze lichaamsverzorging gebruikt wordt bevat onverzadigde vetzuren die de hydrolipidenfilm van de huid beschermen tegen uitdroging, de gevoelige huid kalmeren en de natuurlijke balans herstellen.

De lijn bestaat uit drie producten; een romige douchecrème, een luchtige bodylotion en een fijne handcrème. De verzachtende handcrème brengt de huid tot rust en verzorgt intensief en toch heeft deze handcrème een lekkere lichte textuur die snel intrekt en geen vettig laagje achterlaat.


De Amandel verzachtende bodylotion helpt roodheid te verminderen, kalmeert de huid en zorgt er ook voor dat je huid niet meer zo trekkerig aanvoelt. De bodylotion heeft een ultralichte textuur, trekt snel in en geeft een mooie glans aan de huid. Oja, en je ruikt subtiel naar zoete amandel, erg yum!
De speciale pompflacon is handig in gebruik en zorgt voor een verse lading bodylotion na een druk op de dop.

Maar mijn grote favoriet is toch wel de verzachtende douchecrème, deze zeepvrije douchecrème reinigt op hele milde wijze en laat een lekker soepel huidje achter.

Mijn badkamer vult zich langzamerhand met steeds meer Weleda producten, mijn zwangere buik en lichaam zijn nog altijd striae vrij (ondanks de 27 extra kilo's ja ik weet het, echt enorm veel.... Ik ga het heel druk krijgen om al die kilo's weer kwijt te raken...) dankzij de Weleda zwangerschapsolie en ook de Venadoron gel is fijn tijdens de zwangerschap, deze helpt om de ongemakken die de opgezette benen met zich meebrengen te verlichten. En daar stopt het niet, op mijn baby verlanglijstje staan de Calendula verzorgingsproducten van Weleda, lekker zacht voor de babyhuid zonder al die synthetische geurstoffen. Wordt vervolgd dus....


BigGreenSmile
Nu met -1,50 korting en gratis verzenden vanaf
€15 euro aan Weleda producten 
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)