donderdag 21 januari 2016

Essie winter part II

Essie winter part II

Eerst waren de donkere tinten uit deze mooie Essie collectie aan de beurt en vandaag wil ik je graag de twee pastels en die duizelingwekkend mooie shimmer laten zien. Alle foto's zijn genomen in het winterzonnetje. 

Essie Après Chic winter 2015-2016

Après-Chic is een zilveren metallic die je al van verre tegemoet glinstert, ik ben dol op dit soort kleurtjes, lekker glinsterend en deze brengt ook heel erg fijn aan.

Essie Après Chic winter 2015-2016 swatch 
Essie Virgin Snow swatch 

Virgin Snow is een mooie zachte lila tint die perfect dekt en mooi egaal aanbrengt in 2 snelle laagjes.

Essie Virgin Snow

Peak show is een zachtroze lak met een warme ondertoon, omdat de kleur tegen wit aanzit moet je wel rustig lakken om hem mooi egaal aan te brengen maar verder had ik geen problemen met deze lak en zat deze lieve knuffelige tint er na twee laagjes perfect op.


Mijn favorieten uit deze collectie zijn de dieppaarse, bijna zwarte, Haute tub, de glinsterende metallic après Chic en de delicaat roze Peak show (leuke namen trouwens ook!). Over een maandje zal de Essie spring collectie wel verkrijgbaar zijn denk ik zo (ik houd je uiteraard op de hoogte) maar ik blijf nog even lekker doorlakken met deze beauties.


 Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)