dinsdag 29 mei 2018

Yves Rocher Go Maracuja nagellak


We kunnen er niet meer omheen, het is inmiddels echt tropisch in de lage landen, zelfs "tropische" regenbuien komen met bakken uit de lucht en ook onweer is niet uitgesloten. Nu plan ik mijn dag gewoon zo dat ik als het even kan buiten kom als de zon schijnt en binnen zit als het buiten flink tekeergaat en of het nu zonnig is of regent, deze twee lakjes uit de Go Maracuja lak lijken van binnenuit te stralen en stelen hoe dan ook de show.



De koraalrode lak heeft een ietwat "jelly" achtige textuur en daardoor een prachtige glanzende finish die wel een klein beetje doorschijnt maar dat zie je nauwelijks. Trouwens, dit is slechts één laagje dus met twee laagjes zie je het nog minder.

De lak is wel vrij vloeibaar dus je moet voorzichtig lakken, je ziet dat het bij mijn middelvinger een beegje mis is gegaan, oepsie!



De glinsterend gouden lak is stunning! Twee laagjes glinsterende glimmers die je sunkissed kleurtje mooi accentueren, een heerlijk kleurtje voor op je handen en voeten. Dit kleurtje hoort gewoon thuis is elke nagellakverzameling omdat dit zowel feestelijk als zomers is. 

Dus snel even naar buiten als het niet regent en op naar een Yves Rocher winkel, of shop ze lekker online dat kan natuurlijk ook. Deze tropische limited editions shop je online en bij Yves Rocher boutiques.

*disclaimer: deze producten zijn mij toegezonden voor review doeleinden