maandag 20 maart 2017

Kérastase's new look

Kérastase's new look

Iets wat goed is hoef je niet altijd te veranderen maar Kérastase besloot onlangs om de de verzorgingsproducten in een nog mooier jasje te steken en het resultaat mag er zijn. De aanpassingen zijn subtiel maar zorgen voor een nog luxueuzer ogend product. De flacons hebben meer vrouwelijke curves, hebben een mooie satijnen glans gekregen en een dop met gouden finish. Ook worden de flacons in navolging van de styling gesierd door een grote "K" op de voorkant van de verpakking en nog een exemplaar dat in de dop is gegraveerd. 

Iets wat misschien niet direct opvalt is het gewicht van de verpakking, dit is drastisch verminderd waardoor het product op vele fronten ook ecologischer verantwoorder is geworden. Kérastase is van mening dat luxeproducten ook duurzaam kunnen zijn en daar kan ik mij helemaal in vinden. 


Een mooi voorbeeld van de nieuwe look is het Discipline Gamma, deze productlijn zorgt ervoor dat opstandig en snel pluizend haar beter in model blijft zitten en minder snel pluizig zal worden. De speciale Morpho-Keratine formule vormt een netwerk rond je haar en zorgt ervoor dat je haar blijft zitten zoals jij dat wilt, ook als je onverwacht een regenbui tegenkomt (vooruit na een stevige plensbui ben je hoe dan ook verloren maar een klein beetje motregen is geen probleem).

Aanraders uit deze lijn zijn de milde shampoo, het romige voedende haarmasker en de Fluidissime spray. De spray is onmisbaar als je snel last hebt van pluis, verstuif het op je haar voor het föhnen en je zal langer kunnen genieten van een coupe die perfect blijft zitten en bovendien beschermt de spray het haar tegen de hitte van de stylingtools. Kérastase heeft meer van dit type producten zoals de incroyable blowdry en Nectar Thermique en ik merk duidelijk verschil als ik deze producten gebruik. Ik sla ze nooit over als ik mijn haar ga föhnen want na een kleine hoeveelheid product op handdoekdroog haar voor het föhnen gaat mijn gladgeföhnde coupe een stuk langer mee.

Kérastase is verkrijgbaar bij de Kérastase kapper.