zaterdag 11 maart 2017

Essie Gel Couture Ballet Nudes



De Gel Couture lakken van Essie zijn inmiddels al enorm populair onder veel nagellak liefhebsters, ikzelf loop hiermee een beetje achter want ik heb er wel een paar staan maar mijn nagels zijn nu een beetje aan het bijkomen van een slechte periode. Een jaar na de bevalling valt mijn haar uit en mijn nagels brokkelen bij het minste af...het swatchen stond dus even op een laag pitje omdat het er niet echt 'pretty' uitziet...maar nu beginnen mijn nagels weer een beetje lengte te krijgen dus ik hoop alsnog snel wat mooie swatches voor je te kunnen maken.


Naast het vaste assortiment aan Gel Couture tinten zijn er nu 6 nieuwe limited edition lakken met als thema ballet. Essie neemt ons mee naar een romantische en vrouwelijke wereld en koos daarvoor voor een aantal mooie nudes die varieren van klassiek zachtroze tot elegant grijs.


Gel Couture lakken zijn uniek in hun soort want deze lakken beloven om zelfs zonder uitharding onder een UV lamp tot wel 12 dagen te blijven zitten. Je brengt twee laagjes lak aan op de nagel en daarover gaat een speciale topcoat die zorgt voor een gel-like glans en duurzaamheid. Hoe fijn is het als je verzorgde nagels lekker lang meegaan? Deze nieuwe collectie is nu verkrijgbaar bij Essie Gel Couture verkooppunten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)