zondag 7 augustus 2016

Givenchy Le Rouge perfecto

Givenchy Le Rouge perfecto

Ik moet je iets bekennen, sinds de baby maak ik me stukken minder druk om mijn voorkomen, nu ga ik niet als ma Flodder door het leven maar de make-up looks zijn iets minder zorgvuldig uitgedacht als daarvoor. Simpelweg om dat ik zoveel andere dingen heb om over na te denken (een zorgvuldig gestylde baby vraagt veel tijd, zou La Kardashian een aparte babystylist in dienst hebben? Geen zorgen hoor, mijn mini draagt geen leren leggings maar er kan soms al heel wat tijd in het verzorgen van het kleintje zitten, tijd waar ik enorm van geniet!) dus blijft het vaak bij een strak aangezette wenkbrauw, veeeel concealer, mascara, blush, wat highlighter op strategische plekken en een vleugje kleur op de lippen (op dappere dagen een lekkere flashy tint).

Givenchy kwam met een hele fijne oplossing voor de lippen, de prachtig vormgegeven Le Rouge Perfecto. Deze universele tint geeft alle lippen een mooie rozige tint, galamboter en hyaluronzuur verzorgen en hydrateren de kwetsbare huid van de lippen en peper en menthol zorgen voor vollere lippen door de microcirculatie te boosten. 

Deze decadente lipbalm zorgt dus voor onzichtbaar opgemaakte lippen, klinkt een beetje tegenstrijdig maar met dit product verfraai je de lippen zonder dat ze er opgemaakt uitzien, aha! En dat in een prachtig vormgegeven huls. 

De balsem brengt heel fijn aan en voelt lekker zacht en soepel aan op de lippen, persoonlijk ben ik alleen niet zo fan van het tintelende effect dat de lippen voller moet maken. Dus voor mij had dat niet gehoeven, wat ik wel mis is een SPF, als Givenchy daar nog eens mee komt dan is het voor mij LE Rouge Ultimo. 


Follow on Bloglovin