zaterdag 20 augustus 2016

Essie FALL 2016 collection

Essie FALL 2016 collection

Hoewel het weer de afgelopen week serieus herfstig te noemen was moeten we nog even wachten op de herfstcollecties, hopelijk krijgen we voor die tijd nog serieus zomerweer al moet ik je bekennen dat ik de herfst een fijner seizoen vind dan de zomer, ja heus! Nu bedoel ik niet een herfst als in continu regen en gure wind maar een mooie herfst is een combinatie van een warm zonnetje overdag en frisse ochtenden en avonden. Ik vind hele warme zomerdagen helemaal niet zo prettig, overdag is het enorm heet en s'nachts kan je niet slapen van de hitte.

Doe mij dan maar een Indian summer tijdens de herfstmaanden vol gouden blaadjes en af en toe een frisse bui die uitnodigt om binnen onder een dekentje warme chocolademelk te drinken. Maar ik dwaal enorm af.. De Essie herfstcollectie neemt ons dit jaar mee naar Tokyo en de 6 tinten zijn mooooooi! (naar mijn bescheiden mening dan), er zijn drie sprekende tinten en drie zachte tinten dus voor ieder wat wils dacht ik zo. Ik ben vooral nieuwsgierig naar Kimono-over, Go Go Geisha en Now and Zen. Deze collectie is verkrijgbaar vanaf September bij je Essie verkooppunt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)