donderdag 5 mei 2016

Swarovski spring/summer 2016

Swarovski spring/summer 2016

Moederdag staat voor de deur en als je nog inspiratie zoekt voor een cadeau dan is de nieuwe lente/zomercollectie van Swarovski misschien wel wat je zoekt (of je raakt net als ik in een soort glinstertrance en blijft items aan je eigen wishlist toevoegen...sorry mam....).

Fijn is dat je bij Swarovski terecht kan voor zowel statement items als voor mooie subtiele sieraden.



Dat deze collectie de naam Sea of Sparkle draagt zal geen volkomen verrassing zijn, de collectie bestaat uit een waaier van blauwtinten met zo hier en daar een vleugje koraal om het blauw beter te doen uitkomen. Als ik deze kleuren zie moet ik direct aan kleine Gigi's lievelingsliedje diep in de zee uit de kleine zeemeermin denken. Vrolijk, zomers en tropisch!


Default 468x60


Naast de blauwe tinten zie je ook veel goud en zwart terug in deze collectie, erg mooi op een zongebruinde huid bij een witte strandoutfit of extra glam op een zwart jurkje bij het uitgaan. 


Mijn favorietjes

Ikzelf was trouwens niet aanwezig op de presentatie van deze collectie, ik moest de uitnodiging helaas afslaan vanwege vermoeidheid, tijdens mijn zwangerschap had ik eigenlijk zo goed als geen kwaaltjes of ik had er niet langer dan een week last van maar ik ben een paar maanden echt ontzettend moe geweest en een dagje persbureaus afstruinen was echt too much.

Ik vond het wel erg jammer maar wat niet gaat, dat gaat niet en gelukkig ken ik hele lieve bloggers waaronder Heidi van Fabulous Feeling (ze is in het echt ook absolutely fabulous) en ik mocht haar foto's lenen waarvoor duizendmaal dank darling, hopelijk maken we volgende keer de persdagen samen weer onveilig als Patsy en Edina al dan niet met baby haha.




De Slake is toch wel hét succesnummer van Swarovski en er zijn nu ook horloges in Slake stijl verkrijgbaar. Deze zachte armbanden met glinsterende Swarovski kristallen dragen enorm fijn en kunnen tegen een stootje, ik kan altijd direct zien of het een echte of imitatie is.

De echte zijn veel mooier door de Swarovski schittering en de steentjes blijven veel beter zitten (ik heb ook ooit een imitatie gekocht en binnen enkele dagen vielen de steentjes er al af.... beetje jammer) dus de real thing is echt de investering waard.


Ik heb mijn verlanglijstje alweer klaar, de colliers met hanger vind ik altijd heel erg mooi en natuurlijk kan de Slake niet aan de wishlist ontbreken, zeker de nieuwe drielaagse Slake niet die in 3 tinten verkrijgbaar is. Swarovski shop je in de Swarovski boutiques, geautoriseerde verkooppunten en via de online shop.

Swarovski Sea of sparkle Escape large collier, Exotic layered collier & Exotic long collier

Swarovski spring/summer 2016 wishlist: Slake deluxe green bracelet, Earth bracelet-jonc & Slake deluxe triple wrap bracelet

Swarovski Earth ring & Enchanted ring

Default 468x60
klik hierboven voor de swarovski shop

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)