maandag 11 januari 2016

Essie swatches winter part I

Essie winter part I

Essie liet zich voor de wintercollectie inspireren door luxueuze vakanties in decadente ski resorts en dat leverde een collectie op die bestaat uit vier uiteenlopende tinten crèmelak, een dieppaarse glitter en een prachtige zilveren metallic. De pastels en de metallic laat ik je de volgende keer zien, nu eerst de vurig rode lak, de warmrode lak en de paarse glitter. 

Essie winter Altitude attitude 

Altitude Attitude is een hele koele rode lak waardoor de tint ook fris en crisp oogt. De formule is waanzinnig goed, dekkend in slechts één snel laagje. Ideaal als je de deur eigenlijk al uit had moeten zijn maar nog snel je nagels wilt lakken.

Essie Winter Shall we Chalet?
Shall we Chalet? Is een warmrode tint, persoonlijk niet helemaal mijn ding maar ik vind het wel enorm chic... Ook deze lak lakt superfijn en was ook al mooi na één laagje maar een tweede zorgt net voor dat beetje meer diepte.

Essie Winter Haute tub
Een dieppaarse lak met zilveren een paarse glitters? Ja graag! Haute tub is de showstopper van de collectie en zorgt voor een oogverblindend effect in twee vlotte laagjes.

Essie Winter Haute tub

Deze Essie collectie is verkrijgbaar bij je Essie verkooppunt. Nagelverzorging is de laatste tijd iets geweest waar ik niet echt tijd voor heb gemaakt en dat zie ik terug aan mijn foto's (foei stoute blogger!) maar mijn zwangerschap loopt ten einde en ik ben soms blij dat ik zonder ergens spontaan in slaap te vallen de dag doorkom maar om mijn nagels toch een beetje te vertroetelen heb ik een flesje Essie apricot oil op mijn nachtkastje gezet. Toch wel één van de fijnste nagelriem oliën die er is. Elke dag een keertje smeren en inmasseren en je nagels zullen sneller groeien en steviger zijn.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)