vrijdag 15 januari 2016

Azzaro Pour Elle Extrême

Azzaro Pour elle Extrême

Het is alweer eventjes geleden dat Azzaro Azzaro pour Elle lanceerde (deze lichte maar sensuele geur behoort tot een van mijn favorieten, ben al aan de tweede flacon begonnen) en nu is er een vervolg in de vorm van de Pour Elle Extrême. Deze onverwachte maar aangenaam welkome lancering is geïnspireerd op de sensuele e spectaculaire avondjurken van Loris Azzaro.


De Extrême is sensueler dan haar voorganger Pour Elle door een intensivering van de geurakkoorden. Aan de bestaande geur werden drie nieuwe ingrediënten toegevoegd voor een verleidelijker effect. De originele geur was een compositie van champagne, citrusvruchten, kardamom, roos, perzik, lelie en kasjmierhout.

Aan de opening van de geur werd Saffraan toegevoegd voor meer pit, nog meer rozen in het hart zorgen voor een vleugje extra romantiek en wierrook en Oud hout (een speciale oriëntaalse houtsoort) zorgen voor mysterie.


In Azzaro Pour Elle Extrême is de eerste Pour Elle duidelijk te herkennen maar waar Pour Elle haar sesualiteit nog op subtiele wijze laat zien is Extrême echt wel een verleidelijke bombshell. Wat vooral heel knap gedaan is is de wijze waarop de sensuele akkoorden gecombineerd zijn, deze geur is dus wel heel serieus seductive maar absoluut niet zwaar of overheersend.

Ik zou deze geur niet fris willen noemen want daarvoor is ze te fabulous maar toch blijft het wel licht en luchtig en heel erg draagbaar. Je wilt je object of desire verleiden en niet bedwelmen nietwaar? Nu is mijn man niet bijzonder onder de indruk van al het parfumgeweld in huis (al is hij stiekem wel trots op zijn collectie hoor) dus ik draag mijn parfums vooral voor mijzelf en van deze twee Azzaro geuren word ik gewoonweg heel erg blij. Het is glamour in vloeibare vorm.


Trouwens, de campagne van de Pour Elle is er eentje die bij mij blijft hangen, mogelijk door de doorborende blik van Ian Somerhalder....ikzelf zou van die tafel vallen op die hakken vrees ik... 

Azzaro Pour Elle en Azzaro Pour Elle Extrême, een bijzonder geurduo om te ontdekken en van te genieten. Pour Elle Extrême is verkrijgbaar in een 75ml eau de pafum. 



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)