woensdag 2 december 2015

Kurland Goat Butter crème

Kurland Goat Butter crème 

Ja je leest het helemaal goed, ik ga je iets vertellen over een crème op basis van goat butter (mijn eerste reactie was ook whut????) en het klinkt een beetje gek maar het is ontzettend lekker voor je huid heb ik ervaren. Eerst even een kleine Kurland introductie, zoals je weet heb ik een zwak voor salonmerken en dit merk heb ik een tijdje terug leren kennen en ik was direct enthousiast door de bijzondere en innovatieve behandelmethoden.

Kurland richt zich op de kracht van de natuur met een assortiment pure en natuurlijke producten die volgestopt zijn met het beste uit de natuur waaronder klei, kruiden, zout en oliën. Alle ingrediënten zijn gekozen op jarenlange kennis en met een passie voor innovatie. Ook hun wellness behandelingen zijn een combinatie van oude kruidenwetenschap en moderne technologie, zo bestaan er Kurland behandelingen waarbij gebruikt word van genezende klei, (essentiële) oliën, zout en zalfjes én natuurlijk van kruiden.

Twee hele bijzondere voorbeelden van deze behandelingen zijn de permanent contour, een massagebehandeling waarbij de kruiden in combinatie met stoom worden ingezet, en de soft pack, een behandeling waarbij je in een badkuip plaatsneemt waarin een membraan zit dat je laat zweven op water voor het ultieme gevoel van gewichtloosheid (lijkt mij nu uitermate ontspannend nu mijn lijf steeds meer in bezit word genomen door kleine Calimero, nog 2 maanden te gaan).


Terug naar de huidvezorging van Kurland en dan specifiek de Goat Butter crème. Deze crème op basis van geitenboter is een feest voor de droge en zeer droge huid, aloë vera, ureum en jojoba-olie vormen een fijne aanvulling op de rijke verzorgende geitenboter en samen zijn ze sterk hydraterend en zorgen er bovendien voor dat het herstellende vermogen van de huid een boost krijgt. Bovendien zorgen de vetzuren ervoor dat de droge kriebelhuid tot rust komt. Deze crème is geschikt voor het hele lichaam en vooral mijn handen en droge scheenbenen zijn erg dankbaar als ik ze vertroetel met de romige maar snel intrekkende crème. Ik was mijn handen momenteel erg vaak (gevalletje zwangerschaps smetvrees?) en ze zijn droger dan droog, momenteel zijn er maar drie crèmes krachtig genoeg om mijn handen zacht en soepel te houden en de Goat butter crème is er één van. De textuur is heerlijk en de geur is aangenaam fris en subtiel. 

Naast deze Goat butter crème bestaan er meer producten op basis van goat butter, ik heb de Goat butter aloë vera gel (een combi van goat butter en kalmerende aloë vera voor een zeer gevoelige huid), Goat Butter hand protection creme (met onder andere vitamine A,C, E, mangoboter en verzachtende calendula extracten) en Goat butter skin lifting crème (verstevigende en anti-cellulite werking en geschikt voor armen, buik, benen en billen, ideaal voor tijdens een vermageringskuur of na de zwangerschap uiteraard) al op mijn verlanglijst gezet.

Voor een overzicht van de Goat butter producten, het overige assortiment en Kurland verkooppunten check je de Kurland website. Of bel naar Hélène V (00322 3810 29 79) voor een verkooppunt bij jou in de buurt.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)