vrijdag 27 november 2015

Givenchy Le Rouge lipstick 320 Rouge Glacée

Givenchy Le Rouge lipstick 320 Rouge Glacée 

De kerst is volgens Givenchy ijzig wit in combinatie met vlammend rood, rode lipstick is eigenlijk totaal niet mijn cup of tea. Rood intimideert mij een beetje en vaak vind ik rode lipsticks het nét niet. De Rouge Glacée 320 is een rode tint met een vleugje roze waardoor de tint net iets zachter is dan traditioneel rood.


De lipstick is verpakt in een prachtige huls die is versierd met glinsterend witte deeltjes waardoor hij zo uit de verse sneeuw lijkt te komen. De lipstick brengt lekker aan en heeft een uitmuntende dekking en pigmentatie. De lipstick blijft romig van textuur en droogt niet uit en heeft een subtiele maar mooie glans (rood moet niet te hevig glanzen want dan haak ik af).


Rouge Glacée 320 van Givenchy is alleen vanwege de huls al een waar hebbeding, de kleur is prachtig en de lipstick zelf vind ik superfijn in gebruik. Ik was al enthousiast over de nagellak van Givenchy en de lipstick heeft mijn beautyhart ook veroverd... Door naar de volgende ontdekking....

Givenchy Le Rouge lipstick 320 Rouge Glacée 

Promotie_1 468x60

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)