vrijdag 4 december 2015

Holiday shopping @ L'Occitane

Holiday shopping @ L'Occitane 


Ik ben een serieuze handcrèmejunkie en die van L'Occitane behoren tot mijn favorieten. Ik heb al menig tube versleten en veel favorieten zien komen en gaan.


Ik ben ingeschreven op de nieuwsbrief van L'Occitane en er zijn momenteel veel leuke acties en kortingcodes (nu is er bijvoorbeeld code Surprise15 waarmee je 13 mooie miniaturen krijgt bij besteding vanaf €100). waardoor het online shoppen nog leuker word!
Zo bestelde ik voor mijn moeder een megagrote tube shea handcrème, voor mijzelf een Pierre Hermé Miel Mandarine handcrème en voor onder de boom een paar leuke blikjes met miniatuur handcrèmes. Door de speciale code werd mijn bestelling gratis verzonden en kreeg ik een leuk blikje met drie miniatuur handcrèmes cadeau.
IMG_4568
De Miel Mandarine handcrème is een lekker romige handcrème die toch snel intrekt zonder een vettig laagje achter te laten. Deze handcrème maakt deel uit van de Pierre Hermé collectie die uit 3 geuren bestaat. Door de combinatie van citrusfruit en honing heeft deze handcrème iets heel erg winters over zich zonder zwaar te zijn. Errug lekker!


De blikjes zijn echt een feestje, deze miniblikjes met miniatuur handcrèmes zijn ideale stocking fillers of kleine geschenkjes voor de gastvrouw (mocht je ergens uitgenodigd zijn tijdens de Decembermaand, net weer even iets anders dan een bosje bloemen).
Er zijn trouwens ook leuke blikjes met fullsize (30ml) handcrèmes verkrijgbaar voor de feestperiode en vooral die van Pierre Hermé is ontzettend leuk, vooral al vanwege de leuke verpakking.

L'Occitane is ook zeer behulpzaam in het extra leuk verpakken van je cadeautjes, je kan gratis een mooie geschenkdoos of leuk cadeautasje aan je bestelling toevoegen evenals 3 samples naar keuze. 
Hieronder mijn huidige collectie L'Occitane handcrèmes (met uitzondering van de tubes in mijn auto en handtas....). Als je echt droge handen hebt is de rijke Shea een aanrader, deze bevat 20% supervoedende karitéboter en als je dol bet op rozen dan is de Pivoine flora echt een feestje want die zorgt voor zachte en heerlijk naar rozen geurende handen.
Voor alle mooie L'Occitane gifts kan je terecht bij L'Occitane boutiques, geautoriseerde verkooppunten (tegenwoordig ook bij parfumerie Douglas) en de online webshop. 
IMG_4589

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)