maandag 9 november 2015

Essie winter 2015-2016

Essie winter 2015-2016

De Essie wintercollectie is ditmaal geïnspireerd op een luxe vakantie in de sneeuw die draait om skiën, de après-ski en je laten vertroetelen in een luxe spa (voor de niet sportievelingen). De besneeuwde toppen van de berge, verse poedersneeuw en de frisse lucht vormde de inspiratiebron voor de 6 nieuwe Essie tinten. Dus ook al blijf je deze winter thuis, Essie neemt ons mee op vakantie in de bergen.

Essie Winter 2015-2016 L-R Haute Tub, Après chic, Virgin show, Peak show, Altitude attitude & Shall we Chalet

Haute tub is een zwarte lak met een dieppaarse glinstering, chic en uitdagend, Après-Chic is een metallic glanzende platinakleurige lak, Virgin Show is en zachte lila, Peak show (ik vind de namen van de lakjes uit deze collectie trouwens he-le-maal geweldig!) is een lief poederroze, altitude attitude is een sprekend rood en Shall we chalet is een diepe robijnrode tint.

Essie daagt je ook uit om de tinten vooral samen te dragen, onderstaande manicures zijn slechts twee voorbeelden. Ikzelf ben helaas niet zo creatief maar ik denk dat deze tinten solo ook al serieuze blikvangers zullen zijn. Ik ben niet zo dol op rode tinten maar de andere vier tinten staan hoog op mijn wishlist. Wat vind jij van deze collectie?



Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Après chic is de kleur voor mij die is zo mooi, ik vind de rest ook mooi, maar Après chic is wel de topper in mijn ogen. Haute Tub komt op de tweede plaats, mooi glitters.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)