zaterdag 5 september 2015

Kenzoki Cream with a sheen

Kenzoki Cream with a sheen 

Nu ik zwanger ben ben ik toch wat truttiger en mutseriger dan normaal, gewoonlijk word ik al erg blij van een warm dekentje en een mok warme thee maar nu is die nestelbehoefte nog sterker. De drang naar comfortfood is groot maar ook qua verzorging vind ik het fijn om mezelf wat extra te vertroetelen.

De crème qui fait belle van Kenzoki is een heerlijke crème die toch luchtig is en snel in de huid trekt en toch een heel comfortabel gevoel achterlaat in combinatie met een hele kalmerende rustgevende geur. Deze crème zorgt voor een gelijkmatige teint door onder andere witte lotus, pioenroos, dulse en lichtreflectors waardoor je er ook na een nacht niet lekker slapen nog fris uitziet.


De witte lotus heeft een sterke kalmerende en antioxiderende werking, de pioenroos egaliseert en dulse, een rode algensoort, bevat veel vitamine A en B12 waardoor hij zorgt voor een instant boost en stimuleert daarnaast ook nog de microcirculatie.


Bij het aanbrengen van deze crème word ik al helemaal blij, de heerlijke geur heeft op mij hetzelfde blijmakende comforting effect als een beker warme chocolademelk met slagroom alleen dan zonder de calorieën.

De glinsterende deeltjes zie je trouwens op de huid niet zo hevig terug, het is meer een warme gloed die je terugziet. Ik maakte mij er eerst nog een beetje zorgen om vanwege de gele ondertoon van mijn huid maar het geeft gewoon een frisse glow aan de huid. Roze haalt vermoeidheid weg zo sprak ooit een wijze MAC MUA.

Kenzoki Cream with a sheen 
Kenzoki Cream with a sheen 
Kenzoki Cream with a sheen 

De crème qui fait belle is een heerlijke crème om jezelf even mee te vertroetelen, er is trouwens ook een nachtcrème (staat al op de verlanglijst), de cosmic night cream geeft energie door maca die tevens het herstel bevorderd en meidoorn heeft ontstekingsremmende en antioxidatieve eigenschappen.

De cosmic night cream zorgt ervoor dat je huid uitgerust wakker word ook al ben jij dat voor je gevoel niet (deze staat dus op de verlanglijst voor als mijn zwangere buik voor slapeloze nachten gaat zorgen). De cosmic night cream mag je ook als ontspannend 5 minuten masker gebruiken. Kenzoki is exclusief verkrijgbaar bij ICI Paris XL.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)