woensdag 26 augustus 2015

Disneyland resort Paris Halloween seizoen 2015

Disneyland resort Paris Halloween seizoen 2015

En we blijven nog even in Disney sferen.... Zomers zijn de dagen lekker lang en warm, tijdens het kerstseizoen is alles extra magisch maar het aller, allerleukste vind ik toch wel het Halloween festival in Disneyland Resort Paris. Het park word bijzonder feestelijk aangekleed en er hangt een gezellig en griezelig sfeertje. 

Dit jaar vind het Halloween festival plaats van 1 Oktober tot 1 November en tijdens dat festival zijn er extra veel spannende ontmoetingen in het park en dat alles in een heerlijke Halloween sfeer. Schrik niet als je ineens een spook onheilspellend hoort lachen....

Disneyland visit 2005
Disneyland visit 2013

De parades zijn de sfeermakers van de parken en deze betoverende parades krijgen iets extra moois in het herfstzonnetje... Ik heb tijdens het bekijken van de parades ogen en oren tekort want het is ook zo ontzettend leuk om volwassenen weer even kinds te zien worden tijdens de parades.


Ik kan 1001 redenen noemen waarom ik Disney zo leuk vind maar ik denk dat het uiteindelijk toch de optelsom is van allerlei factoren, de look van het park die telkens aangepast word aan het seizoen, de muziek (in de winkels draaien ze van die leuke Disney deuntjes, ik heb het gevraagd maar die muzien is helaas niet te koop....) de parades, de aankleding, de Disney figuren die in het park rondhuppelen, het eten (als je tijd en geld hebt zijn The Steakhouse en het Blue lagoon restaurant serieus de moeite waard)  én natuurlijk de vele leuke winkeltjes waar je de meest uiteenlopende Disney goodies kan scoren. Had ik het al over de vele snoeperijtjes gehad van suikerspinnen tot popcorn en ijsjes en wafels in Mickey vorm?



Voor alle actuele aanbiedingen en informatie over het park check je de Disneyland Resort Paris website. Ik had eigenlijk afgelopen zomer het park willesn bezoeken maar twijfel nu over een bezoekje tijdens Halloween... Ik moet immers nog heel veel leuke babyspulletjes scoren en dat kan heel erg goed in de vele winkeltjes in het resort.





Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Ontzettend gaaf! Ik ben nog niet zo vaak in Disneyland Parijs geweest. En inderdaad, je kunt fantastische babykleertjes en ook verkleedkleren scoren in het park en eromheen! Ik kan me nog herinneren dat mijn ouders een fantastisch Jasmine pak voor mij hadden meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)