woensdag 15 juli 2015

Clarins Addition concentré eclat face & body

Clarins Addition concentré eclat face & body
Na regen komt zonneschijn maar als je voor je vakantie nog even een (verantwoord!) bruin tintje wou opbouwen dan is regen niet echt handig, of maakt dat eigenlijk niet uit? Selftanners blijven een verwaarloosd item in mijn beautystash omdat ik toch altijd een beetje huiverig ben voor een té gebronsd effect, de Radiance-Plus Golden Glow boosters van Clarins maken korte metten met deze onzekerheid want met deze doseerbare selftanners kan het simpelweg niet misgaan.

Er was al een glow booster voor het gezicht en daarmee begon ik afgelopen voorjaar al dankbaar te smeren. Het concept is enorm simpel, je mengt een paar druppeltjes van de booster door je dagverzorging, brengt deze aan en dag na dag bouw je heel langzaam een subtiel tintje op. Na het aanbrengen hoef je je dus echt geen zorgen te maken dat je een paar uur later ineens veel te bruin bent geworden (zoals mij laatst met de Marc Ibane overkwam, op zich best cool maar het was niet de look die ik voor ogen had).


Het goede nieuws is dat er nu ook een glow booster voor het lichaam is, meng deze met je bodylotion en breng aan op de plaatsen die wel wat extra kleur kunnen gebruiken. Het resultaat is een prachtig naturel tintje dat nooit vlekkerig is en helemaal naar wens is op te bouwen. Dit product is één van de vele redenen waarom ik zo van Clarins houd, het is simpel te integreren in je dagelijkse verzorgingsregime (ik heb echt niet altijd de tijd om een hele ochtend aan zelfbruiners te wijden) en je kan helemaal zelf bepalen hoe donker je je kleurtje wilt hebben. Je kan het bijvoorbeeld ook eerst elke dag aanbrengen en dan overstappen op een onderhoudsdosering die je om de paar dagen aanbrengt. Jouw huid, jouw Clarins. I love it!

De boosters zitten in een compact flesje en dankzij een druk op de de flexibele bodem kan je handig het aantal druppeltjes doseren. Drie druppeltjes intensiveren het bruine kleurtje op je gezicht en twee behouden het gewenste kleurtje. Voor het lichaam gebruik je 4-6 druppels die je mengt met je bodylotion. Gebruik deze boosters nooit solo (één druppel zorgt echt voor een diepbruin resultaat, ik kon het natuurlijk niet laten....Maar de boosters solo krijg je nooit mooi verdeeld over de huid en de concentratie is te hoog dus gewoon braaf mengen en dan aanbrengen ok?) en was na gebruik altijd je handen. Clarins is verkrijgbaar bij de parfumerie, Clarins counters bij luxe warenhuizen en bij Clarins schoonheidssalons.


Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Wat handig! Ik heb inderdaad wel eens zelfbruiner gebruikt, maar ik zat onder de vlekken. Deze lijkt me ideaal :)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)