maandag 6 juli 2015

Alessandro Rock Candy & Love Secret

Alessandro Rock Candy  & Love Secret 
Weer een mooi duo uit de vaste nagellakcollectie van Alessandro. De bedoeling was eigenlijk om ze te combineren maar de finish van Love Secret was een totale verrassing. Love Secret blijkt namelijk een neon-achtige finish te hebben en dat vond ik een beetje vloeken. Dus geen combinatie maar twee afzonderlijke swatches. Let's go.


Rock Candy is een heerlijke peachy tint met crème finish die perfect lakt in twee vlotte laagjes. Deze lak is zelfs zonder topcoat een plaatje om te zien, ik ben echt dol op dit soort kleurtjes.

Alessandro Rock Candy swatch
Love secret bleek tijdens het lakken dus een neon te zijn, nu ben ik van mezelf soms al erg druk in mijn hoofd en neon nagels zijn gewoon too much voor mij persoonlijk. Zoals de meeste neon lakken is het beter om ze over een witte of gekleurde lak te lakken (ik zou kiezen voor een fuchsiaroze lak als basis want die witte randjes die er anders eventueel onder vandaan piepen lijken mij zo storend). Op deze swatches zie je twee laagjes van Love secret zonder nagellak eronder. Met een dekkende lak als basis wordt het effect helderder en de zichtbare nagellijn is dan natuurlijk ook verdwenen.


Alessandro Love Secret swatch
Wat vind jij van deze lakjes? Ben jij wel in voor neon lakken of houd je het net als ik liever bij pasteltinten? Alessandro is verkrijgbaar bij Alessandro salons, parfumerie en via de officiële Alessandro webshop.
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)