woensdag 24 juni 2015

Environ C-Quence eye gel

Environ C-Quence eye gel 

Oogverzorging vind ik altijd een lastig dingetje, ik wil wel een rijke verzorging die de fijne lijntjes en donkere kringen onder mijn ogen aanpakt maar dan wel in een luchtige liefst crèmegel textuur. De C-Quence eye gel uit het luxe Ionzyme® gamma van Environ combineert the best of both worlds.

Het Environ Ionzyme® verzorgingsritueel werd geïnspireerd op de oude zenmeesters want een mooie huid begint bij evenwicht. Voor het Ionzime gamma werd het optimale evenwicht tussen vitaminen, antioxidanten en peptiden boosten hydratatie en de vorming van elastine en collageen die de huid haar stevigheid geven) gezocht én gevonden zodat de producten voor een optimaal resultaat zorgen.


De lichte ooggel lijkt een lichtgewicht maar zit barstensvol antioxidanten, vitaminen, en peptiden die fijne lijntjes vervagen en de tere huid rond de ogen hydrateren. Deze ooggel mag s'morgens en s'avonds en door de lichte textuur gaat mijn oogmake-up er ook niet van vlekken (bij een te vette oogcrème ben ik halverwege de dag altijd draagster van een kung-fu panda look, niet leuk).



Vitamine A optimaliseert alle cel-en huidfuncties, vitamine C is een sterk antioxidant dat de aanmaak van collageen en elastine stimuleert (stevigheid huid), de haarvaten versterkt (bye bye donkere kringen) en pigment verbleekt. Vitamine E is nog een krachtige antioxidant dat word bijgestaan door drie verschillende peptiden die onder andere de spiercontractie verminderen.

Al na een paar dagen smeren oogt de huid onder mijn ogen helderder en uitgeruster. De frisse gel brengt fijn aan en laat geen vettig laagje achter zodat er snel een concealer over kan indien nodig en je oogmake-up ook niet de neiging zal hebben om aan je oogverzorging te gaan hangen. Wederom een fijne ontdekking uit het verzorgingsgamma van Environ skincare.

Stap zeker eens binnen bij een Eviron schoonheidssalon om te ontdekken wat Environ voor jouw huid kan betekenen. Ik had niet verwacht dat er nog merken zouden zijn die mij zo zouden verrassen maar Environ is in mijn ogen een pareltje in de wereld van huidverzorging én huidverbetering. De producten zijn niet alleen fijn voor nu maar ook een investering in de toekomst van je huid en dat zeg ik niet snel. Laat je ook zeker eens informeren over het AVST gamma en de RAD suncare.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)