donderdag 28 mei 2015

Clinique Kiss the bride lipsticks: Honeymoon

Clinique Kiss the bride lipsticks: Honeymoon

Wedding season is in volle gang en dat merk je ook aan make-up collecties die geschikt zijn voor blozende bruidjes,  ook Clinique lanceerde aan het begin van het voorjaar een speciale collectie van 3 wedding proof lipsticks. De Kiss the Bride collectie bestaat uit drie limited edition Long last soft shine lipsticks die inzetbaar zijn van bachelorette party tot je Honeymoon. Will you is een heldere warmroze tint, I Do is een rozenrode tint en Honeymoon is een prachtige nude met parelmoerglans.

De Long last soft shine lipsticks beloven langdurige hydratatie en een kleur die tot 8 uur lang blijft zitten zonder hard te worden of de lippen uit te drogen. Ik ben dol op nudes dus Honeymoon was een logische keuze en deze lipstick stelde niet teleur.

De huls heeft voor mij een nostalgische waarde, één van mijn allereerste lipsticks was de Clinique different in Raisin (driemaal raden...ook en nude) en Clinique is haar verpakking trouw gebleven wat ik goed kan begrijpen want de huls oogt chic maar ook stoer door het glanzende en matte metaal. Ergens doet de huls mij wel denken aan de peperdure Bvlgari B Zero 1 ringen, die zijn ook zo prachtig maar deze lipstick is budgetwise toch iets vriendelijker voor je cashflow.



De test: Bij het aanbrengen voelt de lipstick erg luchtig en soepel aan, ik vrees ervoor dat deze lipstick misschien toch niet zo long lasting is want de textuur is bijna niet voelbaar op de lippen. Ik stift mijn lippen en ga boodschappen doen.

Ik vergeet dat ik de lipstick op heb (dat komt dus door die ultralichte geurloze textuur) en krap drie uur later kijk ik voor het eerst sinds het aanbrengen weer in de spiegel, de kleur is inderdaad wel wat vervaagd maar toch nog duidelijk zichtbaar. Op mijn lippen is nog een waasje nudekleur met parelmoer glans te zien, onverwacht maar superfijn!

Clinique long last lipstick 91 Perfect beige & Long last soft shine lipstick Honeymoon 

De Clinique long last lipstick 91 Perfect beige (zie hierboven) was al een tijdje een van mijn favoriete lipsticks, die tint is duidelijk wat warmer dan Honeymoon en bevat ook geen parelmoerglans. Samen is dit wel een superduo voor liefhebbers van nude lipsticks. Jammergenoeg was ik nogal verstrooid toen ik de full face foto's aan het maken was dus de Perfect beige houd je van mij tegoed.

Clinique kiss the bride: Will you? I Do & Honeymoon 


Honeymoon is een prachtige koele tint die veel bruidjes en ook niet bruidjes zal flatteren. Ik vind de subtiele parelmoerglans echt schitterend! Honeymoon is een veelzijdige tint die heel mooi past bij een ingetogen look maar die ook een perfect match is voor een zware smokey eye (al dan niet in een uitbundige kleur, ik krijg meteen zin om met mijn oogsschaduwstash te gaan spelen....)

Voor deze look heb ik de volgende producten gebruikt:

Jane Iredale amazing base foundation in Golden glow
Guerlain Terracotta Joli Teint Poudre duo 03 Naturel Brunettes
Clinique Blush pop in 02 Peach pop
Make-Up Studio Concealer box

Smashbox brow tech to go brunette
Eyeko lengthening mascara

Clinique Long last soft shine lipstick Honeymoon


Deze fijne Kiss the Bride lipsticks is exlusief verkrijgbaar via de Clinique website, voor het vaste assortiment kan je terecht bij de parfumerie of luxe warenhuizen met Clinique counter.

Ben jij ook fan van nudes of heb je liever een wat meer uitgesproken look? Mocht dat laatste het geval zijn stay tuned want er volgt binnenkort een review over een wel heel erg opvallende Clinique lipstick.


Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Ik vind de huls van deze Clinique lipsticks echt prachtig! Ik won onlangs zelf zo'n exemplaar. Jammer dat de kleur 'Matte Mandarin' echt niet mijn kleur is! :(

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)