donderdag 2 april 2015

Pupa Vamp! Wet & dry eyeshadow & compact eyeshadow

Pupa Vamp! Wet & dry eyeshadow & compact eyeshadow 
Twee texturen, 48 kleuren. Als Pupa iets doet doen ze het goed, dat is inmiddels wel duidelijk. De Pupa Vamp! oogschaduw is verkrijgbaar in de variant compact eyeshadow en wet&dry eyeshadow.

De Pupa Vamp! compact eyeshadow bevat een hoge concentratie pigmenten, heeft een zachte bijna crèmige textuur en is makkelijk te blenden met andere tinten. De oogschaduw hecht ook zonder primer al bijzonder goed aan de huid zonder te korrelen, ideaal dus voor looks waarbij je flink uitpakt met oogschaduw maar voor een subtiel waasje kleur ook heel erg fijn. De Vamp! compact eyeshadows zijn verkrijgbaar in 24 tinten die variëren qua finish, je hebt de keuze uit mat, satijnglans en metallic.


De Vamp! et & Dry eyeshadow is gebakken in plaats van geperst, hierdoor kan de oogschaduw zowel nat als droog gebruikt worden maar ook droog heeft deze oogschaduw al een indrukwekkende dekking en pigmentatie. De wet 7 dry eyeshadows zijn verkrijgbaar in een satijn en parelfinish en om het lastig te maken zijn er ook 24 Vamp! wet & dry tinten verkrijgbaar...

Om de kleurtjes eens te proberen koos ik voor wat subtielere tinten, de compact eyeshadow 201 is een peachy roze tint met mooie glinstertjes en de wet & dry 204 is een mooie taupekleurige eyeshadow met subtiel glanzende parelfinish.

L-R Pupa wet & dry 204 met vochtig sponsje aangebracht, wet & dry 204 gewoon aangebracht & pupa compact 201.
Ik ben erg onder de indruk van de pigmentatie en textuur van deze oogschaduws, ik ben inmiddels al een flink verlanglijstje aan het opbouwen.... Zo spreken de tinten golden nude, tropical green, fairyland en celestial mij erg aan. Voor alle kleurtjes en nog meer moois van Pupa check je de Pupa website voor productinfo en leuke tutorials.


Follow on Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleuren, zo te zien is de pigmentatie inderdaad erg goed! Ik ben benieuwd hoe ze je staan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige glans geven ze zeg, wauw! Ik denk dat ik mij er ook een paar ga halen omdat we toch richting de zomer aan het gaan zijn en dan mag zo'n glansje wel eens. :D

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)