dinsdag 7 april 2015

Guerlain Ombre eclat 4 couleurs 018 Les Nuees

Guerlain Ombre eclat 4 couleurs 018 Les Nuees 
Guerlain kiest deze lente voor een dromerige look en het palette Ombre eclat 4 couleurs Les Nuees is perfect voor een delicate prinsessenlook. MAC lanceerde de officiële Cinderella collectie voor de nieuwe live action Disney film maar dit palette is wat mij betreft pas echt Cinderella waardig.


De verpakking is luxe en classy, het palette bestaat uit 4 mooie tinten oogschaduw en twee applicators. Om het gouden doosje zit een mooi zwart fluwelen hoesje. De oogschaduws zijn verrijkt met maansten waardoor ze prachtig glinsteren, Vanwege het mooie motiefje is het bijna zonde om de oogschaduws te gebruiken.


Het palette 018 Les Nuées bestaat uit een sprankelend witte oogschaduw, glinsterend pastel roze, iriserend babyblauw en marineblauw met shimmers. Qua pigmentatie zijn ze goed, de roze is wat transparanter maar dat maakt de kleur wel zeer geschikt om een mooi vleugje glans aan het ooglid te geven.


Ik ben er al flink mee aan het experimenteren geweest en mijn favoriete look bestaat uit een combinatie van alle 4 de tinten. Ik heb voor onderstaande ooglook de witte kleur gebruikt op de binnenste ooghoek, de roze tint onder de wenkbrauwboog, de babyblauwe tint op het hele ooglid en langs de onderste wimperrand en de donkerblauwe op de buitenste ooghoek, arcadeboog en langs de wimperrand. 

Het totaal heb ik daarna voorzichtig met een blending brush in elkaar over laten lopen voor een mooie zachte look, als finishing touch heb ik op de wimpers een paarse mascara gebruikt. 

Het Guerlain palette is verkrijgbaar bij de luxe parfumerie en ligt qua prijsniveau echt in het luxesegment maar dit is echt wel een prachtig palette waar ik met liefde even voor heb doorgespaard. Nu weer verder sparen voor de Guerlain ombre eclat 4 couleurs palettes 16 Les Aciers (prachtige grijstinten) en 504 Les Pecieux. 



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)