donderdag 9 april 2015

Essie Floralista Spring 2015 collection part 1

Essie Floralista Spring 2015 collection part 1
Eerlijk is eerlijk, toen ik de eerste afbeeldingen van deze collectie zag was ik niet echt onder de indruk, ik hoopte op een zachte pastel lentecollectie zoals de French Affair look van enkele lentes terug maar Essie kiest deze lentes voor nudes, mintgroen, een diepe turqouise tint, grey-ish lavendel en fuchsia meets paars.

Niet de tinten waar ik nou direct voor warmloop maar eenmaal live moest ik mijn mening toch herzien. Juist de kleur waar ik het meest in geïnteresseerd was maakte het minste indruk terwijl de anderen konden rekenen op mijn volle enthousiasme. Alle lakjes zijn in uitgevoerd in een mooie glanzende crème finish. Vandaag laat ik alvast drie lakjes uit de Essie lentecollectie zien, de lakjes zijn geswatcht in 2 laagjes en de foto's zijn genomen in een bescheiden lentezonnetje.

Essie Spring 2015 Perennial Chic swatch

Perennial Chic is een nude beige die (net als de andere lakjes overigens) heerlijk vlot lakt, mooi over de nagel uitvloeit en opdroogt met een mooie glans. Deze nude neigt een beetje naar de peachy kant wardoor hij mooi matcht met mijn warme huidskleur. 

Essie Spring 2015 Picked perfect swatch

Picked perfect is een stuk donkerder dan Perennial chic en ik zou deze lak omschrijven als café au lait nude. Voor nu vind ik deze tint nog ietsie te donker voor mij maar na een paar daagjes zon (joehoe zon hoor je mij?) ben ik wel voldoende gekleurd dus kom maar op met dat stralende lenteweer!

Essie Spring 2015 Blossom dandy swatch

Blossom Dandy is een prachtige heldere mintgroene lak, misschien geen verrassend nieuwe tint voor Essie (Essie loves her minty greens) maar wel heel erg mooi voor de lente, en eigenlijk ook wel voor de zomer... Ik ga dit lakje vaak dragen, correctie, ik ga alle drie deze lakjes vaak dragen.

Deze fleurige Essie collectie is nu verkrijgbaar.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)