zondag 1 maart 2015

Morgan Taylor & Disney's Cinderella

Morgan Taylor & Disney's Cinderella collection
En we doen gewoon nog een rondje Cinderella moois, wat dacht je van een prachtige nagellakcollectie rond de nieuwe film van Disney?

Ik moet toegeven dat ik wel eens van het merk gehoord heb maar dat de naam eigenlijk niet echt bleef hangen, nu ze deze collectie hebben uitgebracht kan het merk echter rekenen op mijn onverdeelde aandacht. Morgan Taylor nagellakjes zijn geïnspireerd op de juweeltjes van de aarde, parels, edelmetalen en edelstenen vormen de basis voor de prachtige finishes van de nagellakjes. Diepe rijke shimmers, sprankelende glitter, metallics en glanzende crèmelakken, geen finish is dit merk te dol.

Morgan Taylor Cinderella L-R If the slipper fits, Party at the Palace & Best Ball gown ever
Morgan Taylor Cinderella L-R Watch your step, sister! My carriage awaits & Ella of a girl

Met het uiteenlopende kleurengamma wil Morgan Taylor grenzen verleggen, of je nu zoekt naar subtiel of naar spectaculair, er is altijd wel een keuze binnen het ruime assortiment aan nagellakjes en dan brengt het merk ook nog eens tot de verbeelding sprekende seizoenscollecties uit. En in dit geval betreft dat dus een collectie die is geïnspireerd op de live-action film Cinderella.


De namen van de lakjes uit deze betoverende collectie zijn grappig en goed gevonden, ik vind vooral Watch your step,sister! erg goed gevonden. Qua kleur ben ik vooral nieuwsgierig naar My Carriage awaits, Best Ball gown ever en Party at the Palace.


Morgan Taylor nagellak is ontwikkeld door twee professionals die een kwaliteitsproduct zochten en hiervoor hun jarenlange ervaring in de nagelbusiness gebruikten. De kwaliteit van de lak schuilt in de formule en het speciaal vormgegeven en gebruiksvriendelijke flesje.

Om de lak ook maatschappelijk verantwoord te houden bevatten de lakken geen formaldehyde, toluene en DBP. De fullsize flacons bevatten 15ml nagellak en er zijn ook een aantal leuke setjes met minilakjes van 5ml verkrijgbaar.

Morgan Taylor is in België verkrijgbaar via de online webshop en bij nagelsalons die met de producten van het merk werken. Voor verkoopadressen in Nederland kan je terecht bij Duvado. Hieronder zie je nog een aantal lakjes uit het vaste assortiment, mooi zijn ze he? Ik heb er al een flink aantal op mijn verlanglijstje staan....


Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Prachtige kleuren hebben ze gekozen voor de Cinderella Collectie. Hoewel de naam me op zich niet onbekend voorkomt (maar ja, zowel Morgan als Taylor zijn veelvoorkomende namen..) had ik zeker associatie met nagellak.
    Zo te zien is dit wel een merk om in de gaten te houden en eens wat lakjes van aan te schaffen en te proberen of het wat is. Aan het ontwerp van de kleuren zal het al niet liggen, die zijn super mooi.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)