vrijdag 13 maart 2015

Forever living Aloë Vera personal care

Forever living Aloë Vera
Ik ben de nachtmerrie van elke demonstrateur wat voeding en huidverzorging betreft, ik wil alles weten en ben super kritisch. Ik sla uitnodigingen voor dergelijke demonstraties meestal wijselijk af maar onlangs wou ik toch iets van Forever living bestellen dus besloot ik maar om eens een bijeenkomst bij te wonen.

Het verhaal over de sapjes ging een beetje langs me heen, ik geloof best dat je opknapt van een aloë vera kuur maar dat mag ook wel gezien het prijskaartje. De supplementen waren al even prijzig en qua skincare heb ik mijn vaste merken dus dat kunnen ze ook niet aan mij slijten. Je zal je nu misschien (terecht) afvagen wat er ik dan te zoeken had en daarover kan ik kort zijn: tandpasta.

Ik heb enorm gevoelig en snel reagerend tandvlees, mijn vorige tandarts vroeg me bijna elke controle wel of ik in verwachting was (blijkbaar is dat niet fijn voor je tandvlees) en als ik niet regelmatig floss kan ik na het flossen zo auditie doen voor True blood of de Vampire diaries.


Een paar jaar geleden gebruikten schatzi en ik naar volle tevedenheid de Forever living tandpasta maar toen die bevriende distributeur ermee stopte verdween ook de tandpasta uit onze badkamer. Toen ik de uitnodiging voor de Forever living demonstratie kreeg ging ik dus vooral om een paar nieuwe tubes tandpasta aan te schaffen.

De tandpasta bevat propolys (een soort natuurlijk antibioticum wat ook wel wordt gebruikt bij hevige acné vanwege de zuiverende werking) en aloë vera en is vrij van fluor en bijtende bestanddelen. Deze tandpasta hoef je niet eens na te spoelen en is heel goed tegen bloedend tandvlees en tandsteen. Het voelt een beetje alsof er een heel fijn schurend korreltje in de tandpasta zit waardoor ze enorm schoon en fris voelen na een poetsbeurt. Ik heb een tandpasta van Oral B met schuurmiddel maar dan loop ik de hele ochtend rond met een zere mond na het poetsen. Daar heb ik nu geen last van met de Forever living tandpasta.


Een ander product wat mij intrigeerde was de deodorant zonder aluminiumzouten. Ik heb al eens eerder een huidvriendelijke deo gebruikt maar toch werkten die nooit goed genoeg (ik ruik heel erg goed dus het minste geurtje irriteert mij al) dus bleef ik trouw aan de geurloze en effectieve Deoleen.

De Forever living deodorant is in stickvorm (fijn!) en uiteraard moest ik op de party even de stick in zijn geheel uit de verpakking draaien, het is een flinke stick waarvoor je €8,95 moet afrekenen en dat is omgerekend meer dan de moeite waard. De stick heeft een heel subtiel geurtje, is niet plakkerig maar wel effectief. Volgens mij heb ik nog nooit zo lang met een deo gedaan als deze.

De Forever living producten zijn verkrijgbaar via de erkende distributeurs en zijn dus niet in de winkel te koop, wel kan je je via een distributeur aanmelden voor de webshop. De deo kocht ik voor €8,95 en tandpasta zit qua prijs net onder de 10 euro.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)