dinsdag 3 februari 2015

Swarovski Crystal Gardens collection spring/summer 2015

Swarovski Crystal Gardens collection spring/summer 2015
Wegens een hardnekkige griep kon ik mijzelf er afgelopen November niet toe zetten om de Media days te bezoeken dus deze foto's heb ik niet zelf gemaakt maar dankzij het persbureau kan ik je toch een beetje een idee geven van de nieuwe lente/zomercollectie van Swarovski. Ik heb dus spijtig genoeg geen zelfgeschoten heavy close ups maar deze foto's geven toch een mooi totaalplaatje van deze collectie dacht ik zo.


De Crystal Gardens collectie is een tot de verbeelding sprekende collectie vol mooie zachte tinten waardoor het geheel doet denken aan een tuin vol kleurige bloesems. Ik ben dol op zachte pasteltinten dus deze collectie is erg gevaarlijk voor mijn portemonnee...





Natuurlijk is de Slake armband ook weer van de partij, ditmaal in twee nieuwe glamoreuze uitvoeringen: de Rock en de Deluxe, beiden zijn in meerdere mooie kleuren verkrijgbaar. Ook de Stardust armband is verkrijgbaar in een aantal nieuwe kleurtjes waaronder snoepjesroze en fris mintgroen.



Op mijn wishlist staan vooral de mooie pastelkleurige items uit de collectie, ik kan zoete kleurtjes nou eenmaal erg moeilijk weerstaan. 

Swarovski SS15 Crystal Gardens earrings Chrisalide (€249) & Clay (€89)
ring Calista (€199) & Chrisalide (€)249
Stardust Crystal Gardens pink & light blue €79
Swarovski Crystal Gardens Calista bangle (€149) Calista Cuff (€199)  & Cypress bangle (€149) 
Swarovski Crystal Gardens Slake bracelets €69
Ook op de verlanglijst: een hoesje voor mijn IPhone4 maar ik loop volgens mij flink achter want er zijn enkel hoesjes voor de Iphone5 en 6... ach dat scheelt weer op de wishlist. Al dit moois is verkrijgbaar bij Swarovski verkooppunten, in Swarovski bouqitues en via de officiƫle online store.
Swarovski Playtime bookcase €69 Betty IPhone6 case €79

Logo 468x60


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)