zondag 4 januari 2015

Pupa Sow Queen Frozen Crystals

Pupa Sow Queen Frozen Crystals 
De Nail Mania kitjes van Pupa worden steeds opnieuw uitgevonden lijkt wel, nu ben ik eigenlijk een voorstander van een simpele manicure die bestaat uit een basislak, twee laagjes lak en een topcoat maar dit setje is toch wel grappig voor de koude wintermaanden.


De Nail Mania Frozen Crytals kit bestaat uit een mooie iriserend witte lak en een flacon met 'ijskristallen'. Je brengt een laagje nagellak aan waarna je de kristalen over de natte lak heen strooit en met het penseel verdeelt. Doe dit vinger voor vinger en het resultaat is een look waar Elsa uit Frozen jaloers op zou zijn, het is net alsof er allemaal kleine glinsterende ijsdeeltjes op je nagels zitten.


Het setje bevat een nagellakje, een potje met glitters, een penseeltje en een bakje om de glitters op te vangen waarna je ze weer eenvoudig terug in het potje kan doen. De nagellak op zich is al erg mooi, ik denk dat ik die lak vooral solo ga dragen wat de glitters zijn niet zo handig bij de afwas.


Deze kit is heel leuk voor een feestje want op mijn huisvrouwenhanden is een look als deze nogal aan slijtage onderhevig. Ik zit nu hardop te denken maar dit is ook helemaal leuk voor carnaval, zeker als je in Frozen stijl gaat! Wel snel zijn dan want dit setje is een limited edition dus beperkt verkrijgbaar bij Pupa verkooppunten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)