vrijdag 30 januari 2015

Guerlain Les Tendres spring 2015 collection

Guerlain Les Tendres spring 2015 collection
Guerlain gaat deze lente voor onschuldige romantiek met de prachtige voorjaarslook Les Tendres. Een look die bestaat uit een smetteloze teint en zachte tinten. 


Een frisse lentelook begint natuurlijk bij een mooie egale huid en hiervoor creërde Guerlain Météorites BabyGlow, een getinte dagcrème met SPF25 die door middel van de Météorites pareltechnologie zorgt voor een frisse egale teint met een mooie glow. Ik kan mij nog goed mijn allereerste getinte dagcrème herinneren, dat was de Odélys van Guerlain, ik vind het nog altijd droevig dat die lijn niet meer bestaat maar het wekt wel mijn nieuwsgierigheid naar dit product. Ik ga het zeker even uitproberen bij de parfumerie.    


De Météorites blush in prachtig doosje met engeltjes zorgt voor een mooie roze blos op de wangen



De befaamde Météorites zijn nu ook in een compacte variant verkrijgbaar, door de verschillende kleurtjes creëer je een mooi stralend huidoppervlak want de afzonderlijke tinten hebben allemaal een functie. Zo werkt lila bijvoorbeeld verhelderend, rood vervaagt vermoeidheid en groen camoufleert roodheid. Al word ik alleen al erg hebberig van de prachtige doosjes....De Météorites compact zijn verkrijgbaar in de nuances clair, medium en doré.


Voor deze look zijn er 2 nieuwe ombre eclat 4 couleurs samengesteld, 018 Les nueés en 504 Les Precieux zijn hele mooie palettes met een prachtig printje op de poeders (die het altijd even pijnlijk maken om het product voor het eerst te gebruiken of heb alleen ik daar last van?)
Guerlain Les Tendres spring 2015 Ombre eclat 4 couleurs 504 Les Precieux & 018 Les Nuées 

Een mooie mascara is een must als finishing touch  en de Cils d'Enfer van Guerlain zorgt voor volume en krul. Zwart is natuurlijk een voor de hand liggende keuze maar wat dacht je van marineblauw bij het palette Les Nuées en bruin bij het palette Les Precieux?


Bij een zachte lentelook hoort natuurlijk een subtiel gekleurde mond, de KissKiss lipstick is verkrijgbaar in twee mooie lentekleuren 540 Peach Satin en 560 Rosy Silk.


La Laque couleur 368 Baby rose is een geheel nieuwe tint en 143 Champs Élysees was een al bestaande tint uit het nagellak gamma van Guerlain.


Nog een prachtige lentelook dus, het wordt steeds moeilijker om te kiezen. De Guerlain productjes waar ik het meest nieuwsgierig naar ben zijn: Baby glow, Météorites compact Medium, Ombre éclat 4 couleurs Les Nueés, KissKiss lipstick Rosy Silk en het nagellakje Baby Rose.

Deze mooie zachte look is verkrijgbaar bij Guerlain verkooppunten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)