zondag 14 december 2014

Men in Black

Men in Black 
Deze drie herengeuren hebben meer overeenkomsten dan hun zalige en verleidelijke aroma's, ze zijn alledrie gehuld in prachtige zwarte verpakkingen die (vooruit dan) echt wel een plaatsje op de toilettafel verdienen, voor dit type flacons maak ik graag een beetje ruimte vrij. Nu is het voornamelijk de verpakking die de overeenkomst vormt want deze drie herengeuren verschillen nogal van elkaar, de een is aromatisch en kruidig, de ander fris houtachtig en de derde fris kruidig.

De Boss Bottled collector's edition is een speciale uitgave van deze wereldse herengeur die al ruim 15 menig vrouwenhart op hol brengt. De frisse maar licht kruidige compositie van pruim, citroen, appel, kaneel, kuidnagel, sandelhout, vanille en cederhout is perfect in balans waardoor de geur zowel fris als zwoel en mannelijk overkomt zonder te overheersen. Deze limited edition is verkrijgbaar in een 50 en 100ml.

Nieuw gezicht van Boss Bottled is de übersexy Gerard Butler (dat accent..) die zelf graag geuren cadeau doet tijdens de feestdagen. Hij schijnt het vooral een uitdaging te vinden om een nieuw parfum voor iemand uit te kiezen, hopende dat het de nieuwe favoriet van de ontvanger wordt. Ben toch eens benieuwd wat hij voor mij uit zo kiezen.. (*droomt even weg*)




Lalique Encre Noire Sport is de meest aanwezige geur van de drie en laat ik het zo zeggen, dit is een geur voor echte mannen, kruidig en bijna dierlijk. Encre Noire sport opent vrij fris maar toch al erg kruidig door de grapefruit, bergamot en nootmuskaat. Lavendel en aquatische geurnoten zorgen voor een frisse, relaxte touch waarna de basis van vetiver, kasjmierhout en muskus zorgen voor een aardse robuuste basis.

De gitzwarte flacon is strak en heeft door het houtmotief op de dop een klassieke touch, een fijne geur voor mannen die van een beetje pit houden.


Jimmy Choo MAN is volgens het persbericht voor heren met zelfvertrouwen, een mannelijke stijl en een rebels gevoel voor humor en daar kan ik me heel goed in vinden want deze geur is Sexy (ja met een hoofdletter s)! In 2011 kwam de eerste Jimmy Choo herencollectie uit en sindsdien is het assortiment enorm uitgebreid, heren kunnen nu bij Choo terecht voor schoenen, tassen, kleine lederwaren, riemen én nu ook een eigen geur. Jimmy Choo MAN is een prikkelende geur die moet aanvoelen als een accessoire dat de stijl van de drager benadrukt.

Mandarijn, honingmeloen en lavendel vormen een frisse maar aromatische basis waarna geranium en ananasblad aangevuld met patcouli, amber en hout de geur een warme houtachtige basis geven. Hoe dat ruikt? Enorm lekker! Jimmy Choo MAN is fris, stoer, sophisticated maar heeft ook een ruig randje (denk types als Joe Manganiello of Hugh Jackman in een pak).

De strakke flacon is geïnspireerd op de klassieke heupfles maar dan met een rebelse knipoog. Het koele chroom in combinatie met grijze tinten en krokodillenleer zorgen voor een modern en stoer object. Naast de eau de toilette is er ook een after shave balm (heel fijn voor de mannenhuid tijdens de koude wintermaanden), shower gel en deo stick verkrijgbaar.


Nu kan ik me voorstellen dat je je afvraagt, goh en welke vind je dan het lekkerst? Nu is het politiek correcte antwoord natuurlijk dat iedere geur op zich wel iets heel erg fijns heeft en ze net als mannen, allemaal hun unieke karakter hebben maar eerlijk is eerlijk, ik neig toch wel een pietsie naar de frisse maar sexy vibe van Jimmy Choo man, of ligt dat aan de visual van de campagne? Ze zijn zeker alledrie het besnuffelen waard.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)