zaterdag 13 december 2014

Guerlain Kiss Kiss Shaping cream lip colour

Guerlain Kiss Kiss Shaping cream lip colour 
De Kiss Kiss lipsticks van Guerlain zijn al jaren gewilde lipsticks voor niet alleen vanwege hun fraaie looks maar ook vanwege de romige textuur en intense pigmentatie. Guerlain gooide daar nog eens een schepje bovenop en de nieuwe generatie Kiss Kiss lipsticks is een feit.

De prachtig vormgegeven huls was er al eerder in een volledig gouden versie maar nu is de Kiss Kiss uitgevoerd in glanzend zwart met gouden accenten. Deze little black dress onder de lipsticks zorgt voor volle geaccentueerde lippen met een zacht en glanzend oppervlak. Hyaluronzuur zorgt voor volle gehydrateerde lippen. De geur van vanille, viooltjes en bessen is typerend voor Guerlain, mijn eerste Guerlain lipstick (die ik ruim 17 jaar geleden kocht) had dezelfde chique geur. Ik houd van die zachte luxueuze geur.



Door naar de lipsticks zelf, ik heb de kleurtjes 305 Forever Brown, 364 Pinky Groove en 344 Sexy Coral. Pinky Groove is een mooie roze tint met zacht gouden glinstering, ik draag zelden dieproze omdat ik het effect soms een beetje heftig vind, Pinky Groove is wel dieproze maar heel elegant en subtiel van kleur, erg mooi.


De lipsticks hebben een romige maar goed houdbare textuur met een mooie glanzende finish, de lipsticks maken hun verzorgende belofte waar, mijn lippen voelen na het dragen niet trekkerig of droog aan maar blijven lekker soepel.

Guerlain Kiss Kiss 364 Pinky Groove 
Forever Brown doet me een beetje denken aan mijn aller allereerste Guerlain lipstick, dat was ook dit type kleur en hoewel ik heel erg lang geen bruin gedragen heb ga ik dat toch weer doen. Forever Brown is een hele warme rijke tint met een prachtige glans.

Guerlain 305 Kiss Kiss Forever Brown
Last but not least de prachtige 344 Sexy Coral, een levendige koraaltint voor een mooie sprekende mond, ik ben dol op koraaltinten omdat ze zorgen voor een instant opfrisser en dit is een heel mooi exemplaar.


Deze mooie lipsticks zijn wel verslavend hoor, ik kan me zo voorstellen dat ik mijn collectie binnenkort weer ga uitbreiden. Op mijn wishlist staan nog Beige Booster, Miss Kiss en Excessive rose. Kiezen uit al die mooie kleurtjes kan nog lastig zijn..... Guerlain is verkrijgbaar luxe parfumeriezaken.

Follow on Bloglovin

2 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)