zaterdag 27 december 2014

Holiday Movietime!

Holiday Movietime! 


Een van mijn favoriete dagelijkse bezigheden is wandelen met mijn honden maar met dit weer duiken zelfs mijn teckels diep onder hun dekentjes. Een boek is dan ook fijn, maar ik mag ook graag een lekkere film of tv serie kijken. Gisteravond was Alice in Wonderland van Tim Burton op tv en ik denk dat ik de sprookjesachtige magie voor ga zettem met Oz, the Great and Powerful of Maleficent (die ik afgelopen jaar pas een keer of 6 gezien heb maar waar ik geen genoeg kan krijgen.

One of my favorite things is walking with the dogs but today's gooey snow makes that as good as impossible (my poor dachshunds belly is freezing in the snow) and to be quite honest, they don't even want to go out.... So time to curl up on the couch and watch some movies or series. Yesterday me and husband watched Tim Burton's Alice in Wonderland. Tonight I am considering Oz the Great and Powerful or Maleficent (which I have seen 6 times this year but I love it so much) 


Als ik behoefte heb aan wat meliger vermaak dan grijp ik meestal naar mijn all time favoriete komedie: Boat Trip. Hoe rot ik me ook voel, deze heerlijke film over twee hetero's die op een gay cruise belanden vrolijkt me altijd op. De Muppets most wanted is het vervolg op de Muppet movie, ik moet toegeven dat ik er niet zo heel erg dol op was maar Ty Burrell maakte veel goed en mijn stiefbuberzoon lag continu dubbel dus misschien was het mijn humor niet.

When I need something hilarious I always go for Boat trip, this is my all time favorite comedy and always brightens my mood. I recently watched Muppets most wanted but it was not really my cup of tea, I love the muppets and I love Ty Burrell but something was off...My teenage stephson loved it, he almost rolled of the couch from laughing so hard. 


Mijn huidige favoriete TV series zijn Modern Family (gewoonweg hilarisch, Ty Burrell is briljant en voor de hardcore fans van Married With Children, 'Al Bundy' is nu een geslaagde zakenman met een jongere latina echtgenote en tweede leg. Ook is hij de nestor van een enigzins disfuntionele familie...) Revenge is iets heel anders, ik keek altijd graag naar Gossip Girl en Revenge speelt zich af in hetzelfde milieu alleen zijn het nu de volwassenen die elkaar af willen troeven.

My current favorite tv shows are Modern Family and Revenge, two completely different things. Modern Family is simply Hilarious (Ty Burrell again) and Revenge is gossip girl for Grown ups.

 
Dussss ik kruip straks lekker op de bank met mijn kleine vriendjes en vriendinnetjes, kijk jij ook graag films en series en heb jij een favoriet?

So I am going to snuggle up with my dachsies now, do you have a favorite movie or tv show for cold days? 

Patsy is ready to snuggle 
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)