dinsdag 25 november 2014

Smashbox Be Legendary lipstick Copper Cherry

Smashbox Be Legendary lipstick Copper Cherry 
Be legendary, de naam zegt het al, het is de bedoeling om met de Be legendary lipsticks van Smashbox een statement te maken. Aangezien ik altijd voor de standaard nudes en koraaltinten ga besloot ik weer eens uit mijn comfort zone te stappen en te kiezen voor Copper Cherry van Smashbox.


Deze limited edition tint is laat zich moeilijk in een hokje duwen, want het is een veelzijdige, warme koperachtige tint met een metallic finish.


De lipstick brengt lekker soepel aan en voelt comfortabel aan op de lippen door shae boter. Vitamine C en E (de nodige antioxidanten) houden de lippen in topconditie.


De vierkante huls is basic en classy, op onderstaande foto zie je een swatch van de foto in daglicht. Ik heb bewust voor deze foto gekozen omdat je zo goed de glinstering en diepte van de kleur kan zien. Copper Cherry is een kleur die licht lijkt te geven, bijzonder mooi.



De metallic finish zorgt voor een mooie glans en reflectie op het lipoppervlak, hoewel dit niet een van mijn signature tinten is heb ik deze kleur toch al vaak gedragen. De lipstick blijft goed op zijn plek zitten maar droogt mijn lippen wel een beetje uit (heb ik overigens vrij snel last van), dit los ik op door een laag lipbalsem aan te brengen voor het slapen, dan zijn ze de volgende ochtend weer zacht en soepel.


Soms is het onverwachte onverwachts mooi, ik ben blij met deze Smashbox lipstick in mijn lipstickstash.

Smashbox is exclusief verkrijgbaar bij geselecteerde Douglas filialen en in de online shop van Douglas. De Be Legendary Cherry Smoke is voor €20,00 van jou.


1 opmerking:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)