zaterdag 27 september 2014

Clarins Kit Sourcils pro

Clarins Kit Sourcils pro
Een opvallend product uit de Ladylike fall/winter collectie is de Kit Sourcils Pro, een setje waarmee je je wenkbrauwen kan shapen en accentueren. Deze set bestaat uit drie tinten poeder om je wenkbrauwen mee te kleuren, een roze highlighter, een wax om je wenkbrauwen op hun plek te houden, twee applicators en een pincet.


Nu heb ik eeuwige trouw gezworen aan mijn vlijmscherpe Tweezerman pincet, dus het pincet uit het setje zal ik niet snel gebruiken. Dat er drie kleuren in het setje zitten is zowel een voordeel als nadeel, na de zomer zijn mijn wenkbrauwen altijd ietsje lichter door het blekende effect van de zon dus dan is het handig om deze drie kleuren te kunnen mixen tot ik de perfecte tint heb. 

Als je echter maar een kleur nodig hebt dan hou je de andere twee over, maar hetzelfde probleem komt ook vaak voor bij eyeshadow palettes dus que sera sera.  


De drie wenkbrauwpoeders zijn goed gepigmenteerd en onderling goed te mengen, op de volgende twee foto's zie je mijn wenkbrauw zonder het poeder en met het poeder.



Voor onderstaande foto heb ik ook een laagje van de wax aangebracht waardoor de wenkbrauwen meteen een subtiel glansje krijgen. Een heel erg leuk product, die wax mogen ze van mij in een fullsize lanceren.


Hoewel ik doorgaans een uitgesproken mening heb weet ik nog niet zo goed wat ik van dit setje moet vinden, handig is dat je alles in één doosje hebt, maar ik heb al een vaste highlighter en gebruik eigenlijk altijd een potlood in plaats van poeder (hoewel ik het resultaat van het poeder heel erg mooi vind dus misschien moet ik dat toch vaker gaan gebruiken). Elk voordeel heeft zijn nadeel. 

De Ladylike make-up collectie van Clarins is nu verkrijgbaar bij de parfumerie en Clarins schoonheidsinstituten. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)