vrijdag 8 augustus 2014

Clarins Brazil Colours of Brazil ooglook

Clarins Brazil Colours of Brazil ooglook
Tijd voor een mooie hoogzomer ooglook met de mascara en het eyeshadow palette uit de Colours of Brazil zomercollectie van Clarins.


Het eyeshadow en liner palette bestaat uit vier tinten oogschaduw en een eyeliner. De eyeliner is ook erg mooi in combinatie met de blauwe waterproof mascara Curaçao (grappig om een mascara uit een Brazil collectie Curaçao te noemen nietwaar?)


De waterproof mascara overtrof mijn verwachtingen, deze waterproof mascara heeft echt een verlengend effect op mijn wimpers zonder al teveel klontertjes. Ook was deze waterproof mascara goed te verwijderen. Deze mascara scoort bij mij echt een dikke voldoende (en ik ben een enorme zeur wat mascara betreft dus dat zegt wel iets).


Voor de ooglook ben ik eigenlijk gewoon een beetje gaan spelen met het palette, kleurtje hier kleurtje daar...Het resultaat is een naturel look met een paar kleurige accenten, uiteraard kan je het ook luchtiger houden door bijvoorbeeld enkel de perzikkleurige tint en de blauwe eyeliner te gebruiken of juist helemaal los te gaan met de aardetinten. 

Wat je ook van plan bent, de textuur van deze oogschaduws is heel erg goed, de pigmentatie is prima en de oogschaduws zijn heel compact en niet korrelig van textuur. hieronder zie je in een paar stappen hoe ik de look heb gemaakt. 





Follow on Bloglovin

Shopping Night_468x60

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)